Telefon Tavsiyesi Bu hafta aliyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Modern combat kac. Helal olsun oyun performans i iyiymiş
 
Tepkiler: muhammettvurucu

smh60

Üye
Kardeşim annemin telefon zenfone 4 baya kurcaladım ve arada kurcalıyorum oyun performansı gayet yeterli olacaktır eksi yönleri kamera ve ekran kalitesi , parlaklığı pek yeterli gelmedi bana
 
Tepkiler: muhammettvurucu

wpfurkan

Üye
Zenfone 4'ün işlemcisi ney?
 
Tepkiler: muhammettvurucu
Isınma şeysi külliyen yalan söyleyeyim zenfone 6 var babamda ısınıyor yani. Isinmama konusunda huawei nin bazı telleri çok iyi
 
Tepkiler: muhammettvurucu

smh60

Üye
Aynen ısınmıyor diye bir şey yok çok ısındığına bile rastladım
 
Tepkiler: muhammettvurucu ve byAndroid

Emre

Üye
Tepkiler: muhammettvurucu ve byAndroid

blackaid

Üye
listendeki lg l fino yerine lg l 80 e bakabilirsin l 70 den daha iyi htc desire 516,Huawei Ascend G610 a da bakabilirsin.
l80 bataryası daha yüksek rahatlıkla bir günü çıkarır artar bile.Oyunlarda orta ayarda oynatır.
zenfone 4 de iyi ama kamerada flash yok ve ekran küçük.Şimdiki çoğu android telefonlar 5" ve üzerinde.
 
Son düzenleme:
Tepkiler: muhammettvurucu
    Konu Sahibi
Modern combat kac. Helal olsun oyun performans i iyiymiş
Modern combat 4
Kardeşim ben küçük telefon seviyorum ve l80 çift çekirdek diye hatirliyorum
Kardeşim baktim l80 e snapdragon 200 5 inc 480p ekran 5mp kamera falan yinede saol
 
Igrencmis 480p nedir ya 5 inç ayıp valla pixelleri sayicaz galiba
 
Tepkiler: muhammettvurucu

caps6

Üye
Benimde butce böyleydi.Ya moto g alacaktim yada discovery birde su yeni cikan victor quatro gibi markalar vardi.Moto g ve discovery istemiyorum demişsin.
Zenfone,lg,htc bu butcelerdeki telefonlarinin flasi olmayabiliyor,hafizasi,ekran cozunurlugu,işlemcisi dusuk olur.Hepsinin bir eksigi oluyor bende cok baktim moto g aldim.Memnunum.
Arkadasin dedigi gibi desire 516 ve huwaei telefonlarina bakabilirsin.
İçlerinden hangisi senin icin onemliyse onu tercih et.
 
Tepkiler: muhammettvurucu
    Konu Sahibi
Moto g yi nerden aldiniz?
 

smh60

Üye
Moto G neden istemiyorsun ?
 
Tepkiler: muhammettvurucu
Htc desire 516 ya baktım beş kuruş vermem moto g al başka bi telefon yok alacak
 

key43

Üye
intouch 4 veya lg düşünme derim. Lumia en iyisi olacaktır senin için.
 
Tepkiler: muhammettvurucu

caps6

Üye
Moto g yi nerden aldiniz?
internetten kupon vardı uygun fiyata almıştım.
Igrencmis 480p nedir ya 5 inç ayıp valla pixelleri sayicaz galiba
o belli olmuyor bende önceden öyle düşünüyordum.Mağazalarda 480p olan 4.5-5 inç telefonlardan bazılarını inceledim.Öyle pikseller felan belli olmuyor.Ekran parlaklılarınıda değiştirerek baktım.Gayet iyiydi.İncelemek gerekli.Neden öyle bilmiyorum artık geliştirdiler galiba.
 
Son düzenleme:
Tepkiler: byAndroid ve muhammettvurucu
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...