papakudioflu
Emekli Yönetici
yalnız bayağı yaşlı kalır yanınızda
hürmette kusur etmeyiz biz de kardeşim
hürmette kusur etmeyiz biz de kardeşim
Bugüne kadar birçok buluşma yaptım ve buluşmalar gördüm
sen şimdi bize ihtiyar mi diyorsun
yok ya arkadaş üyeleri kastetmiş,yöneticileri görünce o yüzden öyle bi tepki verdi galiba
30 mu
Bugüne kadar birçok buluşma yaptım ve buluşmalar gördümYani gelenler genelde 17 lik ortalamasının üstüne çıkmıyorlar. Şimdi vucüt yapısı falan fotoğraflara bakarak en az 30 yaş çıkartıyorum Bunu da yaşlı diyorsanız gerçekten kendinizi yaşlı hissediyorsunuzdur bunun için yapabileceğim herhangi bişey yok malesef
Yok yukarda açıkladım zaten
30 muteşekkurler
Oooh afiyet olsun
ihtiyar30'mu ? oooo Ali kemal dedim sana berbere gidek önce , ehtiyar ettin tam beni
ihtiyar
İhtiyarlar
deme Nur yaşitiz sait'le
Amanınnn
Amanınnn
30'mu ? oooo Ali kemal dedim sana berbere gidek önce , ehtiyar ettin tam beni
İşte bu çok güzel olmuş. Çok severim ben buluşmaları. Aile gibi hissediyorum o zaman gerçekten
Tebrikler paşam ne güzel bir şeyi gerçekleştirmişsiniz. İstanbul'da da görmek isteriz sizi..
Bugun olmasa yarin birgun ihtiyar olacaksin kacinilmaz son
Sizleride tanımış olduk
Allah sohbetinizi arttırsın.
Teşekkürler pınar biz zaten istanbuldaydıkbeylikdüzünde ama bize her yer uyar istanbul çeversinde
Ney neeeyy
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?