Gerçekleştirilen Buluşmalar Bu gün buradaydık :)

zaza

Üye


sen şimdi bize ihtiyar mi diyorsun
Bugüne kadar birçok buluşma yaptım ve buluşmalar gördüm Yani gelenler genelde 17 lik ortalamasının üstüne çıkmıyorlar. Şimdi vucüt yapısı falan fotoğraflara bakarak en az 30 yaş çıkartıyorum Bunu da yaşlı diyorsanız gerçekten kendinizi yaşlı hissediyorsunuzdur bunun için yapabileceğim herhangi bişey yok malesef


yok ya arkadaş üyeleri kastetmiş,yöneticileri görünce o yüzden öyle bi tepki verdi galiba

Yok yukarda açıkladım zaten
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
30 mu teşekkurler
 

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
30'mu ? oooo Ali kemal dedim sana berbere gidek önce , ehtiyar ettin tam beni
 
Tepkiler: Tuba

Praetor

Emekli Yönetici
Oooh afiyet olsun
 
Tepkiler: Nextman

minoo

Üye
İşte bu çok güzel olmuş. Çok severim ben buluşmaları. Aile gibi hissediyorum o zaman gerçekten

Tebrikler paşam ne güzel bir şeyi gerçekleştirmişsiniz. İstanbul'da da görmek isteriz sizi..
 
Tepkiler: Nextman
Sizleride tanımış olduk
Allah sohbetinizi arttırsın.
 
Tepkiler: Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
İşte bu çok güzel olmuş. Çok severim ben buluşmaları. Aile gibi hissediyorum o zaman gerçekten

Tebrikler paşam ne güzel bir şeyi gerçekleştirmişsiniz. İstanbul'da da görmek isteriz sizi..

Teşekkürler pınar biz zaten istanbuldaydık beylikdüzünde ama bize her yer uyar istanbul çeversinde



Bugun olmasa yarin birgun ihtiyar olacaksin kacinilmaz son

Tabiki bunu biliyorum yaşlanmaktan korkmadım hiç bir zaman

Sizleride tanımış olduk
Allah sohbetinizi arttırsın.

Teşekkürler
 

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi

Kızma ya kardeşim biz herzaman buluşuyoruz sebebi benim istanbul ve çeversinde gezici olmam ama söz sanada yemeği cumartesi ısmarlarız istediğin yerde ben cumartesi aracımı kontorole getiricem ok
 

minoo

Üye
Cansın paşa Her zaman beklerim.
 
Tepkiler: Nextman