Gerçekleştirilen Buluşmalar Bu gün buradaydık :)

Tuba

Üye


evet saitte sgs2 ve n8 var bende 3gs ve lumia900. resimdeki kalite duşuklugunun kusuruna bakmayin sgs2 ile cekildi lumia900 ü garsona guvenemedigimiz icin vermedik.
birde verseydiniz kazara yere düşürse suç garsonun olur
 

__xXx__

Üye
bi daha ki sefere ben çekerim kaliteli çıkar abi
 
Tepkiler: Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Tepkiler: Tuba

papakudioflu

Emekli Yönetici
şaka bir yana pazar gunu de can(mrcommandtr) kardeşimiz ile buluşacaz. İmkani olanlar katilabilir. Lumia900 ve n9 videosu cekicez.
 
İki değerli ve kaliteli insan bir arada ne güzel,afiyet olsun dostlar
 
Tepkiler: Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Cumarteside istanbuldayım duyurulur geçerken alırım seni yeni mercedes'le
 
ali kemal abi lumia 900 demişte mesajında niye 920 pureview yazıyor

bu arada afiyet olsun güzel bir buluşma olmuştur tahminimce