Bu Fiyata İphone 4S olur mu?

Sponsorlu Bağlantılar

backwater

backwater

Üye
    Konu Sahibi
Bu Fiyata İphone 4S olur mu?
arakdaşlar bu sitede iphone 4s için 329 tl yazıyor sizce orjinal iphone midir yada bu siteden alışveriş yapan var mı aranızda?
 


tempestshine

tempestshine

Üye
Çin malıdır.Ya da bir çeşit kandırmacadır.
 
AVA1453

AVA1453

Üye
4s yurtdışında bile 500 600 dolar

Bence çin malıdır. Kötü ihtimal olarak dolandırıcılıktir.
 
futbol123

futbol123

Üye
tabikide sahte
 
Epple

Epple

Üye
Sanıyorum orada yazanları hiç okumadın. "%100 1. SINIF REPLİKADIR" yazmış adamcağız.
 

güneşidevirmek

Üye
Isletim Sistemi : Android :)

aynısı yapılmış ama iyi bir garanti servisi olsa alınabilir :) üstelik 32 gb :)
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Almayın çok pişman olursunuz. Bu devirde kimse böyle iyilik tanımadığı birine yapmaz.
 
phasan

phasan

Üye
yurdışın yani amerikada bile 500 tl burda okadar olmaz
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Bunlar çok iyi kopyalanmış çin mallarıdır hele bılmeyenler için analaması çok zordur...
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869
klongs

klongs

Üye
replika kopya demek
 
.SeRDaR.

.SeRDaR.

Üye
Bence de kopyalama olayı gayet başarılı, orjinalinden ayırt etmek zor bir kaç tanesine telefoncular da baktım, anlaşılmıyor.
 
xPaSHax

xPaSHax

Üye
orjınal degıl ılanda replıka yazmıs zaten buyuk harfle
 
ege009

ege009

Üye
Birader bn Fransada 500 euroya İphone 4s satıyorlardı. Nokia C7 de 500 euro idi. Takas yaptım. Türkiyeye geldiğimde sordum orijinal dedi. Yani Bunlar çin malı değil. Japon malıdır.
 
backwater

backwater

Üye
    Konu Sahibi
bi tek işletim sistemi farklıymış :D
 
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
belki satıcının bi kaç kızdan sonra oğlu olmuştur onun hayrına bu fiyata satıyordur :d:
 


Üst Alt