Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bu Fiyata İphone 4S olur mu?
Sponsorlu Bağlantılar
backwater
Üye
Konu Sahibi
Bu Fiyata İphone 4S olur mu?
arakdaşlar
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
bu sitede iphone 4s için 329 tl yazıyor sizce orjinal iphone midir yada bu siteden alışveriş yapan var mı aranızda?
tempestshine
Üye
Çin malıdır.Ya da bir çeşit kandırmacadır.
AVA1453
Üye
4s yurtdışında bile 500 600 dolar
Bence çin malıdır. Kötü ihtimal olarak dolandırıcılıktir.
futbol123
Üye
tabikide sahte
Epple
Üye
Sanıyorum orada yazanları hiç okumadın. "%100 1. SINIF REPLİKADIR" yazmış adamcağız.
güneşidevirmek
Üye
Isletim Sistemi : Android
aynısı yapılmış ama iyi bir garanti servisi olsa alınabilir üstelik 32 gb
Silinen Üye 94869
Kapalı Hesap
Almayın çok pişman olursunuz. Bu devirde kimse böyle iyilik tanımadığı birine yapmaz.
phasan
Üye
yurdışın yani amerikada bile 500 tl burda okadar olmaz
MrExpert
Üye
Bunlar çok iyi kopyalanmış çin mallarıdır hele bılmeyenler için analaması çok zordur...
Bence de kopyalama olayı gayet başarılı, orjinalinden ayırt etmek zor bir kaç tanesine telefoncular da baktım, anlaşılmıyor.
xPaSHax
Üye
orjınal degıl ılanda replıka yazmıs zaten buyuk harfle
ege009
Üye
Birader bn Fransada 500 euroya İphone 4s satıyorlardı. Nokia C7 de 500 euro idi. Takas yaptım. Türkiyeye geldiğimde sordum orijinal dedi. Yani Bunlar çin malı değil. Japon malıdır.
backwater
Üye
Konu Sahibi
bi tek işletim sistemi farklıymış
DaNq3rB0y
Üye
belki satıcının bi kaç kızdan sonra oğlu olmuştur onun hayrına bu fiyata satıyordur