Bu Fiyata Alınacak En Temiz E65

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

gokhannnn_taz

Üye
    Konu Sahibi
Bu Fiyata Alınacak En Temiz E65
Arkadaşlar telefon Haziran 2007'den beri bendedir.
GENEL ÖZELLİKLERİ:

*3G

*WİRELESS

*SYMBIAN v3 9.1 İŞLETİM SİSTEMİ

*2MP KAMERA

*BK,KONFERANS ARAMASI,Quick office ARAMA BEKLETME,BLUETOOTH İLE YAZICIYA BAĞLANMA,ZİP,ADOBE VE OFFİCE PROĞRAMLARI SAYESİNDE İŞLERİNİZLE İLGİLİ DÖKÜMANLARI TELEFONUNUZLA GÖRÜNTÜLEYEBİLİR YAZICIDAN ÇIKARTABİLİRSİNİZ

TELEFONUN DURUMU:

*Şarjı 3 gün gitmektedir.yoğun kullanımda 2 gün

*ALDIĞIM GÜNDEN BERİ TEK BİR VİDASI SÖKÜLMEMİŞ,BİR KEZ BİLE TAMİRCİYE GİTMEMİŞTİR.

*HİÇBİR MEKANİK SORUNU YOKTUR.YILLARCA SORUNSUZ KULLANACAGINIZA EMİNİM ve TELEFONUMA KEFİLİM.

*ETRAFINDAKİ SOYULMALAR VE UFAK ÇİZİKLER DIŞINDA SIFIR AYARINDA BİR TELEFONDUR

FİZİKSEL ÖZELLİKLERİ:

*KIZAĞI MÜKEMMEL DERECEDE İYİDİR.SLİTE TELEFONLAR,SAMSUNGUN KIZAKLILARI HALT ETMİŞTİR.

*1 TUŞTA ÇOOK AZ SOYULMA VAR.DİĞER TUŞLARDA SOYULMA YOK.BASMASINA ENGEL DEGİL.

*KASA OLARAK 2.5 YILIN YORGUNLUĞU VAR.TELEFONUN KÖŞELERİNDEKİ KAHVERENGİ KISIMLARDA BİRAZ SOYULMALAR VAR(BU TELEFONLARIN HEPSİNDE VAR BU KRONİK SORUN)

*ZATEN FOTOĞRAFLARI ÖZELLİKLE BÜYÜK ÇEKTİMKİ ALACAĞINIZ MALIN NASIL OLDUĞUNU GÖRÜN.

*SIRF İÇİ AÇILMASIN DİYE KASASINI DEĞİŞTİRMEDİM.KASASINI DEĞİŞTİRİP ÇİZİKSİZ,SIFIR GİBİ DİYE YALAN SÖYLEYİP 240-250 LİRA İSTEMEYİ BENDE BİLİRDİM.EĞER TEMİZLİK ANLAYIŞIN KASA TEMİZLİĞİ İSE,BEN SANA İSTEDİĞİN RENK KASA HEDİYE EDECEĞİM.SEN TAKTIRIR SIFIR GİBİ YILLARCA KULLANIRSIN.

YANINDA VERİLECEKLER: ORJİNAL KULAKLIK,ŞARJ ALETİ,1GB HAFIZA KARTI

TAKAS SEÇENEKLERİ: samsung i7500 galaxy

ŞUAN GAZİANTEPTEYİM. SALI GÜNÜ MERSİNE GEÇECEGİM.HER İKİ ŞEHİRDENDE ELDEN TESLİM EDEBİLİRİM

FİYATI : 195 TL(az bir pazarlık payı var)

TELEFON: 05365780330

REFERANSLAR

*SAHİNİNDEN.COM A gokhan_gur yazıp yorumları okuyabilir alışveriş yaptığım kişilerden benim hakkımda bilgi alabilirsiniz

*ONUR YENİGÜN -KONYA - Sony erricson W200 i sattım
*MELİH GÜLER -ESKİŞEHİR- NOKIA 6020 VE 6600 SATTIM
*HALUK KILIÇ -GAZİANTEP- SONY ERRICSON K750 İ SATTIM
*SALMAN CAN- MERSİN - CASIO SAAT
*2 TELEFON DAHA SATMIŞTIM FAKAT ONLARIN TELEFON NUMARALARINI KAYBETTİM.TELEFONU ALACAK ARKADASA BU İNSANLARIN TELEFON NUMARALARINI VERECEM ARASINLAR SORSUNLAR ALDIKLARI ÜRÜNLER HAKKINDA SORUN YAŞAMIŞLAR MI






























FOTOĞRAF MAKİNESİNİN TARİHİ AYARLANMADIGINDAN DOLAYI 2007 GÖSTERİYOR.FOTOĞRAFLAR BUGUN ÇEKİLMİŞTİR

EVDE OLMADIGIM İÇİN NET YOK.LÜTFEN CEP TELEFONUNDAN ULAŞIN
 


mehmet umut

mehmet umut

Üye
nokia 3500 ile takas düşünürmüsünüz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt