Bu da Bir Başarısızlık Öyküsü.....!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Bu da Bir Başarısızlık Öyküsü.....!!!
Güney Koreli bir kadın 771. kez girdiği ehliyet sınavını yine geçemedi. Eğer bir gün sınavı kazanırsa kendisine plaket verecek.


Güney Kore’de 68 yaşındaki bir kadın, ehliyet sınavını 771. kez de geçemedi.

Polis, soyadı "Ça" olarak açıklanan kadının 2005’ten bu yana neredeyse her gün ehliyet sınavına girdiğini, önceki gün 771. kez girdiği sınavdan da geçemediğini belirtti.

Ehliyet sınavlarını denetleyen polis Çoi Yong Çeol, Ça’nın umudunu asla kaybetmediğini belirterek, "Rekor onda. 772. defada başarıp başaramayacağını merak ediyorum" dedi.

Başka bir polis de Ça’nın sınavdan geçemediğini her gördüğünde yıkıldığını, sınavı geçtiğinde ona plaket yaptırıp vereceğini ifade etti.

Korea Times gazetesine göre, teori kısmından geçemeyen Ça her seferinde bir kez daha şansını deniyor. "Ne pahasına olursa olsun" işi için bir araç sahibi olmak isteyen ticaret danışmanı Ça, polisin tahminlerine göre bugüne dek yazılı sınav için yaklaşık 5 milyon von (3600 dolar) harcadı.
 


Solamente

Üye
771 maşallah teyzem çok akıllıymış :D
 
c3r3n

c3r3n

Üye
:).
 
alimax12

alimax12

Üye
:ehe
 
Salihyet

Salihyet

Üye
Başlığa bakınca , salih kesin aldı kalemi Fener'i eleştiriyor dicektim x) utandım :$ :ehe
 
u.conay

u.conay

Üye
68 yaşından sonra alsa nolcak almasa nolcak :)
 
mAd_girL

mAd_girL

Üye
her işte bir hayır vardır.. :|
 
iremm

iremm

Üye
:ehe:ehe:ehe bu da bi başarı..
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Türkiye'de olsa o paraya sürücü kursuna hoca bile olurdu :pro:
 
TopFury

TopFury

Üye
Bence komik değil ya :( yazık be...
 

Silinen Üye 299735

Üye
771:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

levasinay
Cevap
13
Görüntüleme
1K
loss_pain
Nedved
Cevap
3
Görüntüleme
785
Nedved
haltie
Cevap
7
Görüntüleme
537
haltie


Üst Alt