Bu cihaz nasıldır ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

utkuco33

Üye
    Konu Sahibi
Bu cihaz nasıldır ?
[h=1]HTC Desire Z 1,5 GB[/h]
BU CİHAZI ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM

SORULARIM VAR YANITLARSANIZ SEVİNİRİM

ANDROİD MARKETE GİREBİLECEKMİYİM ?

İNTERNETTE Wİ-Fİ BAĞLANMADAN GEZEBİLECEKMİYİM ?

KALİTESİ NASILDIR ?

ADOPE FLASH PLAYERIN EN GÜNCEL SÜRÜMÜNÜ AÇABİLECEKMİ ?


ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER

 

PriZm

Üye
Fiyatına göre gayet iyi telefondur ama biraz daha çıkarsan 1000-1200 tl ye galaxy s bulabilirsin
 

utkuco33

Üye
    Konu Sahibi
Fiyatta kısıtlıyım malesef
 
Alacaksan hepsiburada.com dan alabilirsin chazın fiyatı 800 lira son 38 ürün kalmış normal fiyatı 1,317 tl olacak elini çabuk tut derim
 

Lenneth

Üye
Hepsiburada'nın klasik taktiğidir o inanmamak lazım. Ürünü hızlı bir şekilde satabilmek için normal fiyatını 100 lira indirirler, kampanya bitince ise normal fiyatının 400 500 lira üstünde satılacağını iddia ederler. Ama bu kampanya hiç bitmez
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...