Bu adamlar ne yapıyor sizce ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
..::Riddick::..

..::Riddick::..

Üye
    Konu Sahibi
Bu adamlar ne yapıyor sizce ?
:huhu: ????




 


Treable

Treable

Üye
valla bir fikir yürütemedim. ama ekzos sesini kayıt ediyorlar gibi. (ne alakası var sa :ehe:)
 
Altun.

Altun.

Üye
yaptıkları müziğer eksoz efekti felanmı wermeye çalışıyolar ne bu annamadım
 
CINGIL

CINGIL

Üye
oyuna eklemek için ses kaydı alıyorlar bence
 
FanaTürk

FanaTürk

Üye
Bagajda bi iş çeviriyolar ama... :ehe:
 
barabelli

barabelli

Üye
bnce ses yukluolar
 
..::Riddick::..

..::Riddick::..

Üye
    Konu Sahibi
CINGIL' Alıntı:
oyuna eklemek için ses kaydı alıyorlar bence

Tebrikler talihli ikişi sizsiniz:megafon:

NFS Carbon için 1 e 1 ses alımı yapılıyor:megafon:
oyundaki tüm araçların orjinal sesleri tek tek kaydediliyor
 
ocu77

ocu77

Üye
oyun endüstrisine bak ne hale gelmiş...:pro:
 
blue_ocean

blue_ocean

Üye
heralde arabaya da söz hakkı tanılması gerektiğini anlatmaya çalışıyorlar güzel olmuş emeğine sağlık
 
blue_ocean

blue_ocean

Üye
şaka programlarından biride olabilir adamları kafaya alacak planlar hazırlığında gibiler
 
..::Riddick::..

..::Riddick::..

Üye
    Konu Sahibi
vay be bu site yedeği baya eski olunca insan deja vu yaşıyor :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt