MIrchhh
Üye
BTK Cep Telefonu Abonelerini RAhatlatıyor!!!

Merhaba arkadaşlar,
O kadar çok süslenip püslenip anlatıldıki adeta cep telefonu kullanıcılarının cebinden daha az para çıkacakmış gibi gösterildi.BTK vatandaşın tarifelerdeki kafa karışıklığını gidermek için TL sistemini geçiş istemiş, bunu zorunlu kılmış. Bu haberi operatörler sanki kendileri istemiyormuşta, BTK zorluyormuş gibi göstermişler. Yükümlüyüz, zorundayız, şart koştu gibi birçok laf kalabalığı yapmışlar. Küçük bir farkla cebimizden çıkacak olan ücreti ben size anlatacağım.
Dün gece hattımda 126 kontör vardı.Sabah baktığımda 25.22 TL bakiye bulunduğu yazıyordu.Bir adet sms attım ve 25 kuruş ücret düştü. Yani normalde kontörlü sistemde 126 adet sms atabilecekken 100 sms atabiliyorum. Aynı şekilde dakikası 2 kontör olan arama şu an 50 kuruş. eskiden 63 dakika konuşabiliyorken şimdi ise 50 dakika konuşabiliyorum.Anlayacağınız arkadaşlar yaklaşık olarak %21 dolandırılıyoruz. Cebimizden çıkan her 100 liranın 21 lirası başka insanları zengin ediyor. Lütfen uyanalım ve bu şirketlerin bankası olmayalım. Daha 1.5 sene önce 27 liraya 250 kontör alabiliyorken şimdi 150 kontör alamıyorum. BTK nasıl oluyorda bunlara izin veriyor, anlamış değilim. Umarım birgün bunlara birgün son verecek birileri çıkar. Vatandaşımız keriz gibi görülüyor resmen nedeni ise her şeye olur normaldir diyip boyun eğmemiz.

Merhaba arkadaşlar,
O kadar çok süslenip püslenip anlatıldıki adeta cep telefonu kullanıcılarının cebinden daha az para çıkacakmış gibi gösterildi.BTK vatandaşın tarifelerdeki kafa karışıklığını gidermek için TL sistemini geçiş istemiş, bunu zorunlu kılmış. Bu haberi operatörler sanki kendileri istemiyormuşta, BTK zorluyormuş gibi göstermişler. Yükümlüyüz, zorundayız, şart koştu gibi birçok laf kalabalığı yapmışlar. Küçük bir farkla cebimizden çıkacak olan ücreti ben size anlatacağım.
Dün gece hattımda 126 kontör vardı.Sabah baktığımda 25.22 TL bakiye bulunduğu yazıyordu.Bir adet sms attım ve 25 kuruş ücret düştü. Yani normalde kontörlü sistemde 126 adet sms atabilecekken 100 sms atabiliyorum. Aynı şekilde dakikası 2 kontör olan arama şu an 50 kuruş. eskiden 63 dakika konuşabiliyorken şimdi ise 50 dakika konuşabiliyorum.Anlayacağınız arkadaşlar yaklaşık olarak %21 dolandırılıyoruz. Cebimizden çıkan her 100 liranın 21 lirası başka insanları zengin ediyor. Lütfen uyanalım ve bu şirketlerin bankası olmayalım. Daha 1.5 sene önce 27 liraya 250 kontör alabiliyorken şimdi 150 kontör alamıyorum. BTK nasıl oluyorda bunlara izin veriyor, anlamış değilim. Umarım birgün bunlara birgün son verecek birileri çıkar. Vatandaşımız keriz gibi görülüyor resmen nedeni ise her şeye olur normaldir diyip boyun eğmemiz.



