BTK Cep Telefonu Abonelerini RAhatlatıyor!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MIrchhh

Üye
    Konu Sahibi
BTK Cep Telefonu Abonelerini RAhatlatıyor!!!
:megafon:
Merhaba arkadaşlar,

O kadar çok süslenip püslenip anlatıldıki adeta cep telefonu kullanıcılarının cebinden daha az para çıkacakmış gibi gösterildi.BTK vatandaşın tarifelerdeki kafa karışıklığını gidermek için TL sistemini geçiş istemiş, bunu zorunlu kılmış. Bu haberi operatörler sanki kendileri istemiyormuşta, BTK zorluyormuş gibi göstermişler. Yükümlüyüz, zorundayız, şart koştu gibi birçok laf kalabalığı yapmışlar. Küçük bir farkla cebimizden çıkacak olan ücreti ben size anlatacağım.

Dün gece hattımda 126 kontör vardı.Sabah baktığımda 25.22 TL bakiye bulunduğu yazıyordu.Bir adet sms attım ve 25 kuruş ücret düştü. Yani normalde kontörlü sistemde 126 adet sms atabilecekken 100 sms atabiliyorum. Aynı şekilde dakikası 2 kontör olan arama şu an 50 kuruş. eskiden 63 dakika konuşabiliyorken şimdi ise 50 dakika konuşabiliyorum.Anlayacağınız arkadaşlar yaklaşık olarak %21 dolandırılıyoruz. Cebimizden çıkan her 100 liranın 21 lirası başka insanları zengin ediyor. Lütfen uyanalım ve bu şirketlerin bankası olmayalım. Daha 1.5 sene önce 27 liraya 250 kontör alabiliyorken şimdi 150 kontör alamıyorum. BTK nasıl oluyorda bunlara izin veriyor, anlamış değilim. Umarım birgün bunlara birgün son verecek birileri çıkar. Vatandaşımız keriz gibi görülüyor resmen nedeni ise her şeye olur normaldir diyip boyun eğmemiz.:megafon:
 
  • Beğen
Tepkiler: tufanaksoy, er7705 ve izmirligenc


tufanaksoy

tufanaksoy

Üye
çok güzel bir konuya değinmişsin arkadaşım..teşekkürler...

lütfen arkadaşlar bu linki gören herkes BTK kurumunun şikayet sayfasına konuyla ilgili şikayetini yazsın.
kullandığınız operatörede şikaytetlerinizi bildirin...bu konu gerçekten can sıkıcı.
 
izmirligenc

izmirligenc

Üye
eline saglik cok guzel bir konu evet gercekten arkadaslar ucuzlamasi gerekirken malesef daha da pahalilasmis hemde farki gozukcek sekilde cok kotu olmus malesef butun oparatorlerde o sekilde suan durum kotu
 

MIrchhh

Üye
    Konu Sahibi
herkes durumdan mutlu gördüğüm kadarıyla:)
 
izmirligenc

izmirligenc

Üye
degilde goren yok bilen yok haberleri yok cok kotu olmus ustune tam kazikla gelmis butun oparetorlr birde ara baglanti falan kalkti allahtan yani
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Halkımız herzaman ki gibi susma hakkını kullanıyor ne diyelim alıştık artık
 
izmirligenc

izmirligenc

Üye


bende attim simdi mail
 

MIrchhh

Üye
    Konu Sahibi
bende dün atmıştım ama tabiki siz kimsinizde şikayet ediyorsunuz tarzında anca okuyup gülüp eğleniyorlardır gibi geliyor bana.:D
 
izmirligenc

izmirligenc

Üye
bende dün atmıştım ama tabiki siz kimsinizde şikayet ediyorsunuz tarzında anca okuyup gülüp eğleniyorlardır gibi geliyor bana.:D

emin ol ki atan sadece sen degilsin 100lerce binlerce onlarda neye ugradiklarini sasirirlar
 
tufanaksoy

tufanaksoy

Üye
inanın zam yapıldığının kimse farkında değil.hatta telefoncular bile farkında değil..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt