Brotherhood İngilizce Yama Yardım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DarKeXRam

DarKeXRam

Üye
    Konu Sahibi
Brotherhood İngilizce Yama Yardım
ARkadaşlar torrent ile brotherhood'un repack versiyonunu ( gereksiz diller çıkartılmış ) indirdim. Orjinali 7 gb repack 3.5 gb . Hem orjinali herkes indirdigi için 20 kbps üstüne çıkmyor. Herkes çok rahat bi şekilde oynamış başlıgında da rusça - ingilizce yazıyodu. Ne yaptıysam ingilizceye çeviremedim. İngilizce yamasınıda bulamadım nette. Yardımcı olursanız sevinirim.
 


armagan07

Üye
bende arıyorum bulan varmı
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
skidrow var zamunda da onu indir.
 
DarKeXRam

DarKeXRam

Üye
    Konu Sahibi
Ya bitane orjinal hali war bende ****** istio , bi de repack war. Repack'i kurduktan sonra açamadım üyelik istiyodu , skidrow ***** indirdim onu kurdum açildi ama rusça :/ Şimdi indiriom skidrow crackle birlikte 7 gb olanını
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
Ya bitane orjinal hali war bende istio , bi de repack war. Repack'i kurduktan sonra açamadım üyelik istiyodu , skidrow indirdim onu kurdum açildi ama rusça :/ Şimdi indiriom skidrow le birlikte 7 gb olanını
skidrow 7.8 gb 7.0 gb olanı rusca
 
DarKeXRam

DarKeXRam

Üye
    Konu Sahibi
Tamam ingilizcesini indirdim . Bi sorum olucak pistolu seri kullanmam için birşey demedi oyunun ilerleyen bölümlerinde anlatıcakmı yoksa yolu var mı ?Bide altyazılar yok sadece . ! falan çikio update yapsam düzelir mi ?

--------------- Ekleme ---------------

Pistolu çözdüm basılı tut diyo da dagger'la basili tutunca bıçak atıo fakat kılıçla basılı tutunca şu anda ateş etmiyor yerden toz kaldırıyor ne yapmam lazım ? F ye basıp hedefe kilitleniyorum falan ama olmuyor kafayı yicem
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt