Bro's Çetesi

@Safak

Üye
aslında baskanı cagırırım ben asıl diger uyelerı nasıl cagırıcaz yarım kalan bir işimiz vardı yonetimi ele gecirmek ve aksakallıları düşürüp forumu biz yönetmek
Belki de sonunu popülerliği getirdi en son kilitlendi diye hatırlıyorum
bu populerligin sebebi o herkes aynı ppyı kullanma kuralıydı ınsanları bır sekılde cekıyordu
 
Tepkiler: Murat Alper ve Baydırman

Baydırman

Moderator
    Konu Sahibi
Bilmiyorum artık ama popülerdi
Bu arada sakal bıraktım ben
 
Tepkiler: Murat Alper ve @Safak

@Safak

Üye
Bilmiyorum artık ama popülerdi
Bu arada sakal bıraktım ben
o zaman çeteden kovuldun bunun cezası çölün ortasında elinden ve kolundan baglanıp 40 kırbac ustune kızgın yag dokulmesı
 
Tepkiler: Murat Alper ve Baydırman

@Safak

Üye
Tepkiler: Murat Alper ve Baydırman

Baydırman

Moderator
    Konu Sahibi
herseyin bir ilki vardır ya birgun beyazlarsa ve cetenin kurallarına karsı cıkıp ceteye karsı cıkıp aksakallara katılırsan
Yok ya beyazlamadan keserim. Nereyi patlatıyoruz şimdi?
 
Tepkiler: Murat Alper ve @Safak

@Safak

Üye
Tepkiler: Murat Alper ve Baydırman

Murat Alper

Moderator
isteyen var mı ıslak ıslak
 
Tepkiler: Baydırman ve @Safak

Baydırman

Moderator
    Konu Sahibi
Ne olur ıslak ıslak vurma öyle
 
Tepkiler: Murat Alper

Baydırman

Moderator
    Konu Sahibi
Kuzenleer kuzenleer