Bro's Çetesi

Baydırman

Moderator
    Konu Sahibi
Hoş geldiniz beyfendi
 

Baydırman

Moderator
    Konu Sahibi
1- Üyeler öncelikle birbirlerine saygı gösterme, konularda kuruluş amacına uygun olarak birbirlerine arka çıkmalıdırlar. Üyelerin birbirleriyle tartışmaya girmeleri yasaktır.

2- Üyeler aksi bir karar alınana kadar aynı profil resmini kullanacaktır. (Buna gerek kalmadı)

3- Çete monarşiyle yönetilmektedir, Başkanın söylemleri emir gibidir ama zaman zaman önemli kararlar hakkında oylama yapılabilir. Başkanın yokluğunda sorumluluk yardımcılardadır.

4- Bir çete üyesine yapılan yanlış çeteye yapılmış bir yanlıştır. Buna göre derhal yaptırım uygulanır.

5- Zamanla genişletilecek bu kural listesine uyulması zorunludur. Aksini düşünenlerin aramızda işi yoktur.

"Katıldım" demeniz ve kurallara uymanız yeterlidir.
 
Tepkiler: Murat Alper

Silinen Üye 2553318

Kapalı Hesap
"Katıldım" demeniz ve kurallara uymanız yeterlidir. derken "katıldım" demiş olmuyor muyuz zaten? ayrıca demiyoruz yazıyoruz. peki gülmekten katılırsak da üye sayılır mıyız
 
Tepkiler: Baydırman

Baydırman

Moderator
    Konu Sahibi
"Katıldım" demeniz ve kurallara uymanız yeterlidir. derken "katıldım" demiş olmuyor muyuz zaten? ayrıca demiyoruz yazıyoruz. peki gülmekten katılırsak da üye sayılır mıyız
Seni almıyoruz
 
Tepkiler: DAL ADAM

@Safak

Üye
ve forumda gruplaşmadan dolayı 1hafta ban yemiştim
 
Tepkiler: Baydırman

@Safak

Üye
gereksizler 3 ayrı gruba bolunmustu cetede olanlar rakıp cete ve olaydan habersiz yorumları okumaya geldimciler
10 gün yazıyor başka bi konuda 10 gündü bence de
10 gün olsun 1 hafta ne fark var
Bros cetesi ve tekrar tekrar kurulmak istensede gerekli ilgiyi bulamamıs bir olsumdur
 
Tepkiler: Baydırman

Baydırman

Moderator
    Konu Sahibi
gereksizler 3 ayrı gruba bolunmustu cetede olanlar rakıp cete ve olaydan habersiz yorumları okumaya geldimciler

10 gün olsun 1 hafta ne fark var
Bros cetesi ve tekrar tekrar kurulmak istensede gerekli ilgiyi bulamamıs bir olsumdur
Yani daha fazla cefa çektin çete için
Ciddiye alanlar çok olduydu ya
Bizimkine kafa tutan klon çeteyi bile özledim
 
Tepkiler: @Safak

Baydırman

Moderator
    Konu Sahibi
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

Şunu da yükleyelim de kaybolmasın sopa gibi
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: @Safak

@Safak

Üye
Yani daha fazla cefa çektin çete için
Ciddiye alanlar çok olduydu ya
Bizimkine kafa tutan klon çeteyi bile özledim
işin gırgırı guzeldı olay rakıp cete kurulunca iyice ciddiye bindi oylesine actıgımız konu bi anda cıgrından cıktı herkes bros cetesi kurmaya basladı yada buna benzer konular acıldı ve son olarak pp halen daha degiştirmedigim bir ceteydi bi ara herkes bu pp kullanıyordu herkesın kafası karışıyordu
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

Şunu da yükleyelim de kaybolmasın sopa gibi
 
Tepkiler: Baydırman

Baydırman

Moderator
    Konu Sahibi
Aynen hepimizde bu vardı çete üyelerinde. Üye olmayanlar bile kullanmaya başlamıştı. Herifler rakip çete falan deyince adminler kıllandı olan sana oldu
 
Tepkiler: @Safak

@Safak

Üye
Aynen hepimizde bu vardı çete üyelerinde. Üye olmayanlar bile kullanmaya başlamıştı. Herifler rakip çete falan deyince adminler kıllandı olan sana oldu
aslında bunun ilk cıktıgı yer wp grubuydu uzun zamandır ısım olarak bros cetesiydi hatta konuyu ilk actıgımda gereksizlerde wp da kuralları konusuyorduk ne yapalım ne edelim diye gırgır olsun diye tuhaf tuhaf kurallar koyuyorduk sonra bunları eleye eleye buraya eklıyorduk pp fotosu bir sarkıcının hatırlamıyorsam album kapagıydı ustune bros yazmıstık tabi biz kendi aramızda konusuruz sanıyorduk admınlere kadar gidince iş rakip cete alevlendırdı yanlıs hatırlamıyorsam olayları sonra cete işi bitince uzun bir surede gereksızlerde konusuldu yanı işin aslı bu ama işin bu derece buyuyecegini sanmıyordum ve guzel gırgır oldu belki bu tarz efsanelesen ender konulardan biri
Dikkate alır mısınız bilmem ama bir önerim var çeteyi yöneten arkadaşlara ya şikayet edin konu kapansın ya da herkes bu çeteye dahil olsun. Diğer türlü çok kişinin başı ağrır...
hata buydu işte ihtiyar demişti basta
he son olarak bu kadar ilgi gormesının bir baska nedeni uzun bir sure forumda en popüler 1. konu olmasından dolayı fazla ilgi cekici oluyordu bıde pp herkesin aynı olunca ister istemez markalaşma kültürü benimsenmeye baslandı veba gibi yayıldı
 
Tepkiler: Baydırman

Baydırman

Moderator
    Konu Sahibi
Yazıyı da çete yazmamış. Fotoyu komple internetten almışız. Fotuyu aratınca anladım böyle olduğunu. İhtiyarı dinleseydi klon çeteler böyle olmazdı bize katılmaları lazımdı.
Konu da gerçekten popülerdi sanki silinmiş ama bir sürü çakma versiyonu vardı aynı isimle veya farklı isimle tek burdan ibaret değil yani hatta bundan önceki konuyu da açan sendin galiba o konudan dolayı banlandın sonradan yönetim gırgır olduğunu anlayıp yumuşadı galiba
 

@Safak

Üye
yanlıs hatırlamıyorsam ilk ben acmıstım sonra senın actıgın konuya gecmıstık he bu arada fotodakı bros biz yazdık diye hatırlıyordum aklımda oyle kalmıs vay be ne tembel insanlarmısık
 
Tepkiler: Baydırman