Böyle şaka yapmayın arkadaş

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Böyle şaka yapmayın arkadaş
 
muhahaha çocuk iyi korkmuş yazıq lem :
 

Caine

Üye
o sondaki ağlamasına bittim yaaaaaaaaaaaa :
 
çocuk kendinden geçmiş.genç yaşta kalpten gidicekti yavrucak
 

jeacona

Üye
ahhahahahhha yıkıldım yA
 
yazık yaa ...bide ekranı kapamaya çalışması filan yazık çocua ne acımasız insanlar varyaa
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...