Böyle otobüsçünün........

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

bydexer

Üye
Malesef halen yaşamlarını gayet rahat bi şekilde sürdürmekteler;ama yaşamlarının son nefeslerini aldıklarından eminim
 
bızim mahallenın otobuscusude cok laf yiyor
 

Hasan

Üye
en çok nefret edilen insanlar kesin otobüs şöferleridir
 
ulan bişey derdim ama otobusculer derneği beni kırmızı bültenle arar
 

buketcik

Üye


çok geçmiş olsun
 

mstf_l

Üye
deseydin bizi niye indiriyon falan bi baslasaydın

Neyse gecmis olsun burda bile havalr cok soguk kırsehir de nasıldır düsünemiyorum dikkat et hasta olma
 

buketcik

Üye
ucuz atlatmışın dicem fakat hiç ucuz olmamış.
dilerim bir daha yaşamazsın.
 
    Konu Sahibi
deseydin bizi niye indiriyon falan bi baslasaydın

Neyse gecmis olsun burda bile havalr cok soguk kırsehir de nasıldır düsünemiyorum dikkat et hasta olma

neymiş efendim müşteri geldi. Onlarda para veriyor bizde. Buralar çok soğuk üstat. Kar kesildi. Hava güneşliydi ama çok rüzgârlı ve buz gibi havaydi. Neyseki internet cafe ye sığındık sonradan sıcak soba oooh....

----------Eklendi @ 19:36:51 ---------- Yazıldı @ 19:35:58 ----------

ucuz atlatmışın dicem fakat hiç ucuz olmamış.
dilerim bir daha yaşamazsın.

amin.... Internet cafeye sığındık sonradan...
 


hayatta inmezdim ben,yaşlı ve hamile bayan hariç yerde vermem kesinlikle.

Ağzının payını veremediniz mi şöföre,haddini bildireceksiniz böyle durumlarda
 

bydexer

Üye



hayatta inmezdim ben,yaşlı ve hamile bayan hariç yerde vermem kesinlikle.

Ağzının payını veremediniz mi şöföre,haddini bildireceksiniz böyle durumlarda

Gerek yok üstad,biz bildiririz gereken haddi tüm MCF ailesi olaraktan bi güzel
 
    Konu Sahibi



hayatta inmezdim ben,yaşlı ve hamile bayan hariç yerde vermem kesinlikle.

Ağzının payını veremediniz mi şöföre,haddini bildireceksiniz böyle durumlarda

aklımıza neler geldi o anda ama oğulları vardı yanında yoksa valla billah ben onu keserdim orada.... Ama dövmeye gelince ben dövüşemiyorum.....

----------Eklendi @ 19:43:53 ---------- Yazıldı @ 19:42:36 ----------



Gerek yok üstad,biz bildiririz gereken haddi tüm MCF ailesi olaraktan bi güzel

sopalar hazır mi kardeşim
 
Tepkiler: greenmile
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...