böyle durak görmediniz:)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
konu daha önce verildi yanlız 1-2 resim farklı yinede eline sağlık.
 

benhjk

Üye
ne güzel be. Türkiye'de olsun ben otobüse falan binmem otururum akşama kadar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...