Böyle Bir Is Basvurusu Gördünüz Mü ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

RockFord Fosgate

Üye
saçmalık!!!!
 


turgay89

turgay89

Üye
<div class='quotetop'>(RockFord Fosgate &#064; Feb 20 2006, 05&#58;42 PM) [post=282586]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
saçmalık&#33;&#33;&#33;&#33;
[/b][/quote]

hatta sacmalık ötesi
 
iceboy

iceboy

Üye
Benim duydugum bu adamin McDonalds&#39;a basvurdugu. Bence formu inceleyen kiside formu okumadan direk adami ise almis. Zaten mcdonalds&#39;da tecrubeyede gerek yok. O basvuru formlari isin uslubu sadece&#33;&#33;&#33;
 

keano

Üye
harbi haa McDonlads iy para veriyo, bide bele&#036; burger yiyon... gerci somurgen amerikan sirketi, cok seve seve calisilinacak bi yer diil.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

vapur dumanı
Cevap
9
Görüntüleme
2K
vapur dumanı
tempestshine
Cevap
26
Görüntüleme
2K
texsasmurat
Problem1i
Cevap
4
Görüntüleme
1K
OttomaN TigeR


Üst Alt