ne olur öyle olsa neden anlaşılmayan birşey olduğunda herkes böyle tepki veriyorki kırıcı oluyorsunuz
[post=162029]Quoted post[/post]
[/b][/quote]
ayrıca pardon,haklılık payında varmış baktım 3kere geçiyormuş ama ben şu nedenle sordum belki başkasının bildiği bizim bilmediğimiz vardır diye sordum