Bomberman v 1.00 (Bomba)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Bomberman v 1.00 (Bomba)
Eskiden atariden hemen hepimizin oynadığı oyunun cep versiyonu
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: baby_turko, necmettin44, sakıpk ve 13 diğerleri

Nadir

Emekli Yönetici
teşekkürler..
 
teşekkürler eskiden bilgisayarda oynadığım bir oyundu
 
    Konu Sahibi
Teşekkür arkadaşlar yorumlar için
 

kalruan

Üye
ahhh ah atari devri yokmu eski günler, joystik tuşlarını aşındıran oyun.
 

caglet

Üye
Hiç zevkli değil
 

mreren38

Üye
Deneyen var mı arkadaşlar?
 

'Patron

Üye
Teşekkurler dostum nostaljı . Sağol..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...