program subscribe yani abonelik yaptırıyor, ve parayı çeken firmada artımobil diye bir sms vurguncusu. vodafonu aradım MH telini verdiler ama telefon sürekli kapalı bu üçkağıtcılar ile hesabımız bitmedi daha.
arkadaşlar programı yukledim ve güncelleştirme istedi yaptım. Daha sonra birkaç soru sordu nick girmemi istedi ve sonrasında 50 kuruşum gitti. Bilginize.