arkadaşlar programı yükledim fakat çalıştıramadım.. wifi üzerinden bağlanmama rağmen yinede karşı tarafa mesaj atıyo ve kontör gidiyo.. tavsiyem deneyip onaylamamış olduğunuz programları paylaşıp diğer arkadaşlarıda yanlış yönlendirmemeniz..
arkadaşlar ben biriyle konuşarak denedim, ama hepsi japon bunların yav beş on tane çhat odaları var va içlerinden birine giriyorsun ama japonlar bir hayli çok burada bi japon kızıyla bir iki muhabbet ettik ama ingilizce tabi çat pat anlaştık
bu program japonyada çok yaygın bi açık çhat sitesinin cep telefonlarına uyarlanmış versiyonuymuş, bu ücretsiz programla dünyaya açılmaya çalışıyorlarmış...
beyler bende n85 var n95 8gb ve samsung i550 vede nokia e65 te denedim harika çalışıyor yeterki w.lan olsun beleş heryerden canlı görüşebiliyorsunuz..call bölümünden öteki yüklediğiniz numarayı arayın w.lan dan ücretsiz canlı bağlanın hepsi bu
arkadaşlar ücretli falan değil.Bende n95 8gb.var.wrilesten bağlanıyorum.normalde de gprs den bağlanıyor.abimle denedim.Gayet güzel.Fakat tek eksiği ses iletilememesi.Görüntülü bağlanıyorsun ve mesaj yazabiliyorsun.Sessiz msn gibi düşün yani.Ama yinede değer.Chat olayı ayrı.Ondada arkadaşın dediği gibi çinliler karşılıyor paso sizi.ama yinede 3g den önce görüntülü bağlanmak isteyenlere güzel bir program.Ama ne yazıkki istediğim ülkeyi arattırmıyor.görüşemedik.