bölümde yine tek başımayim!

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
bölümde yine tek başımayim!
Hep böyle oluyor cuma günleri 12den sonra gereksizlerde bi ben oluyorum. Çok saçma bi durum!
 

ismail

Üye
yalan
Bende varım
 

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Aslında cumartesi oluyor saat 12den sonra. Yazmayı unutmuşum
 

ismail

Üye
öyle dersen yanlış anlaşılır :hmm
Cumayı cumartesiye bağlayan gece daha açıklayıcı
 

RowneSM

Üye
Beyler kg size ben uyumaya gidiyorum
 

ismail

Üye
Hacettepe üni
Bu sene hazırlığım normalde endüstri müh okucam


- - - Eklendi - - -

Hacettepe üni
Bu sene hazırlığım normalde endüstri müh okucam