tsk kardeşim ellerin dert görmesin gerçekten tek geçiyorum bu siteyi yıllarca sitede çalıştım ama 2.sırada sizin siteniz saygılarla başarılarınızin devamini dilerim...
arkadaşım ilk önce çok teşekküler paylaşım için... Sormak istediğim güzel şekilde kurdum programı ve açılıyor... Ama açılınca sadece menü görünüyor... Bu telefonla ilgili bir sorunmu acaba.... N72 kullanıyorum v2 sanırım...