blutooth ile internete bağlanmak!!!

noman

Üye
    Konu Sahibi
blutooth ile internete bağlanmak!!!
bluetooth ile pc deki adsl hattına baglanmak artık mümkün Öncelikle asagidaki 2 tane programı indiriyoruz.

=====> buradan "JDK 6 Update 3" i secip ordanda
"Windows Offline Installation, Multi-language" (en üstte zaten) programini indiriyoz.



Programlari vermis oldugum link sırasına göre kurun.
Ayarlara gecelim:
Öncelikle ayarları:
Menü-> Ayarlar-> Bağlantı->Data iletişimi->Data hesapları

Şimdi "Yeni Hesap" oluştur.

GPRS-Bağlantısı
Adı : wireless
DNS-Adresi: boş
Kullanıcı adı : boş
Şifre : boş

Bu hesabı kaydet. Sonra
Menü-> Ayarlar-> Bağlantı->İnternet Ayarları->İnternet Profilleri
Şimdi "Yeni Profil" oluştur.
Adı: Wireless
Kullanılan hesap: (Önceden oluşturduğun "wireless" adlı data hesabını seç.)
Internet modu: http
PROXY Kulllan: evet
PROXY-Adresi: 192.168.XYZ.UVW. ( sayarınızın IP-Adresi.)
Port numarası: 8080
Kullanıcı Adı: boş
Şifre: boş

Sonra bu profili kaydedin.

IP adresni bulmanın bir yolu:


Menü-> Ayarlar-> Bağlantı->Java Ayarları->Burada oluşturduğunuz wireless isimli internet profilini seçin. Ayarlara dikkat edin.

Şimdi bir internet tarayıcısına (webbrowser) ihtiyacınız var. Ben Opera miniyi tavsiye ediyorum


Bu uygulamayı telefonun uygulamalar bölümüne yükleyin.

Şimdi telefonunuzu bilgisayara bağlayın. Bunun için Bluetooth, kablo ya da kızılötesi bağlantı kullanabilirsiniz. Ben bluetooth ile denedim.
Şimdi bilgisayardan

Başlat-> Programlar-> Sony Ericsson ->J2ME SDK

"Connection Proxy"

"Setting"

Port Name: (infrared device or COM... for bluetooth or cable)
Maximum Baud Rate: 921600

"Arkadaşlar burada çok önemli olan olay şu. Telefonun İnternet hesaplarında wireless i seçmeyi unutmayın. Böylece Opera'da çıkan error çıkmaz artık. Birde Connection proxy programında neyi seçeceğini bilemeyen arakdaşlar blutooth soleil programındaki bluetooth ****** port service kısmında port seçmeyi unutmayın. Hangi portu seçtiyseniz programda da o portu seçtiğiniz anda telefonunuzun resmi çıkar zaten. Eğer portu seçmezseniz istediginiz kadar ip adresi girin zaten bağlanamazsınız." Britony den alıntıdır

Sonra "Connect" Butonuna tıkla.

Telefonu bağladık. Şimdi bilgisayardan:

Başlat-> Programlar-> Sony Ericsson ->J2ME SDK
"Device Explorer"
Sol pencerede telefondaki bütün Java Programlarını görebilirsiniz. File menüsünden ****** Networking seçeneğini seçin.

Sonra "Device Explorer"ı yeniden başlatın. Sol pencerede telefondaki bütün Java Programlarını görebilirsiniz. Burada internet tarayıcısını Webbrowser (Opera Mini) çift tıklatın (Not telefonunuzdan değil bilgisayardan!) Şimdi telefonunuzda internet tarayıcı programı çalışmaya başlar. (Telefondan çalıştırırsanız para yazar çünkü tel şebekesinden bağlanır.)

Evet şu anda internette telefondan bedava gezinebilirsiniz. İyi ler. Başarılar.


SAYGILARIMLA


ç(alıntıdır.)
 
Tepkiler: sedat_17, Freedom Fighter, sekinardi ve 8 diğerleri

ycg35

Üye
ya iyi güzelde sony ericson fln yazıyo nokia s40 a uyumlumudur acaba bi bilgi verebilirmisin??
 
samsunglarada olurmu ki bu dediğin olay java ya ikiside ordan bi alaka kurabilirmiyiz ???
 

leiche

Emekli Yönetici
yapamadım ben sanırım sony için
 

hilmixs

Üye
n73 de çalışırmı bu program
 

ycg35

Üye
izmire döneyim kesin denicem bu yöntemi inşallah olur cepten int. e girmek hoşuma gidio bilg. sıktı artık
 

Bherky

Üye
n73 me de cali$iomu dostm ?
 

noman

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar sorduğunuz soruları cevaplıyamayacağım zaten alıntıdır diye yazdım ama gerekli şeyler gprs,bluetooth,gnubox
 

ycg35

Üye
gnubox diyosan o zmn sadece symbianlarda çünkü gnubox programı symbian bi program ve alıntıdır demene bile gerek yok çünkü gnubox ile yapılan anlatım daha önce verilmişti neyse yinede saol...
 
teşekkürler bende w810i ye ayarlamaya çalışıyorum inş. olur.
 

sims

Üye
La n73 te olmuyosa uraşmayalım onun içib boşa çaba harcamayalım
 
Arkadaşım yazmışsın bunları da ben o sayfada JDK 6 Update 3 diye bişey bulamadım bi yardımcı olursan sevinirim..