bluetoothu kullanarak PC yi internete bağlamak..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
bluetoothu kullanarak PC yi internete bağlamak..
slm arkadaşlar .n73 ün bluetoothunu kullanarak pc yi internete bağlıyorum.(vodafone cepneti kullarak)
buraya kadar sorun yok. pc yi kapatıp tekrar internete bağlanmak istediğimde her defasında n73 ün sürücü yazlımı yükleniyor diyor. ve bazen bu iş çok uzun sürüyor..
tek seferde yüklemek gibi bir şansımız yok mu.. bilen arkadaş var mıdır forumda..)
 

waycell

Üye

Hangi isletim sistemini kullandigini yazmamissin ama muhtemelen bluetooth baglantisi yuzundendir usb baglantisinda daha kisa suruyor.eger laptop kullaniyorsan tele joikuspot programini yukle
 
    Konu Sahibi
hocam cevaplarınız için tskler
win7 home premium kullanıyorum..
Söylediğiniz programı nerden bulabilirim..
 
    Konu Sahibi
çok teşk ederim..indiriyorum şimdi..
 

phasan

Üye
çok teşekkürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...