Bluetooth İşlemi Gerçekleşemiyor Sorunu

  • 9 Mayıs 2011
  • 2504 Okunma
  • 9 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Arkadaşlar 5800 Telefonumda Bluetooth Özelliğini Açmak İstediğimde Bluetooth İşlemi Gerçekleşemiyor
    Diye Uyarı Veriyor..
    Sorun Nedir Ve Nasıl Bir Çözüm Önerebilirsiniz...
     


    Yazan: bigerror
  2. woow demek istiorum çoğu kişi zaten aynısını der ama bnce hard format.
     
  3. yazılımsal bi sorunun var kardeşim. yazılımı yenıden yukle.
     
  4. 2 kere hard formad atmama rağmen düzelmedi:vur
    ayrıca radyo sorunuda başlı başına ayrı bir dert ...
    şükürler olsunki gprs hala calısıyor:ehe
     
  5. Önce Bluetooth adını değiştirmeyi dene belki boş kalmıştır benimde başıma gelmişti bi kere cfw kullanıyorsan dediğimi bi dene bağlantıdan bluetooth a gir telefon ismini değiştir ondan sonra açmayı dene bi ..
     
  6. arkadaşlar ne kadar ugraştıysam olmadı sanıyorumki teknik bir arıza hadi bunu es gectim peki radyo sorununa ne demeli bir kere bile kullanamadım..
    kısacası kul yapısı fazla kurcalamamak lazım....
    birde bakarsınız bir nanik yapar tamamen kapanır :ehe:ehe
    Al başa bela :d:
     
  7. cihazın hakkında bilgi verirmisn yazılım versiyonu ne değişiklik yaptınmı hacklednmi ilk aldından beri mi böyle sonradan mı oldu sonradan olduysa ne yaptıktan sonra oldu açarsan konuyu belki yardımcı olabiliriz.
     
  8. nokia 5800 xm yazılımı son versiyon ve hacklenmedi son 6 aydır bu sorunlar var (radyo sorunu herzaman mevcuttu)
     
  9. merhaba arkadaşlar bendede aynı sorun var. telefonum hack li değil orjinal ve en son sürüm yüklü. telefon arka planda virüs taraması yaparken hafıza kartını çıkardım programla alakalı bir şey yazdı ve telefon kapanıp açıldı. o sıra farketmedim ama daha sonra bluetooth un çalışmadığını farkettim. bu olay haricinde de ne bir darbe ne de farklı birşey oldu. yazılımını tekrar yükledim. iki kez hard format attım. yardımcı olabilecek arkadaşlarımıza şimdiden çok teşekkür ederim..
     
  10. arkadaşlar bu konuyla ilgilenen kimse yokmu formda çok tecrübeli arkadaşlar var biraz uğraşılsa çözebileceklerine inanıyorum. Lütfen ilgilenilsin
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
18/11/2018 - 22:36