[BLStream] eZSpot Premium v1.00(48) Symbian^3 Unsigned

Sponsorlu Bağlantılar

Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
[BLStream] eZSpot Premium v1.00(48) Symbian^3 Unsigned
Telefonunuzu Wireless Erişim Noktası gibi göstererek diğer wireless cihazların cep telefonunuz üzerinden internete erişebilmesini sağlayabilen programdır.



Share your Internet 3G connection with WLAN devices in an easy and secure way. eZSpot creates a Wi-Fi hotspot that you can connect your laptop, netbook or another phone to and use your phone's Internet connection. Only one click is required to create the hotspot. Control the data transfer costs easily by enabling notifications. Control the hotspot activity by enabling a home screen plugin. Please note: Symbian supports only ad-hoc hotspots, therefore eZSpot supports only ad-hoc too.​
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: woldemort_1 ve yaren_dede


benighted

benighted

Üye
signed surumu yok mu acaba
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
:tşk:
 
jeki01

jeki01

Üye
emeğine sağlık.
 
bayram yazıcı

bayram yazıcı

Üye
teşekkürler
 

turkmen619

Üye
satın alan biri paylaşssın
 

emrelives2

Üye
joikospot gibi sanırım
 
gokser01

gokser01

Üye
teşekkürler...
 
Duran.Y

Duran.Y

Üye
Bunda da androidlerin bağlanmama problemi var mi.
 
MaRJiNaL45

MaRJiNaL45

Üye
arkadaslar android tablet aldim gecici bir sure telefonu kablosuz modem olarak kullanmam lazim ama tablet arattigimda bulamiyor tablet baska program var mi
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
:tşk:
 
gokhan_oznur06

gokhan_oznur06

Üye
evet benim tablet le de bağlantı kurmadı
 
MaRJiNaL45

MaRJiNaL45

Üye
bunda da android kısıtlaması var başka bir program bilen var mı
 
emre.koc

emre.koc

Üye
sıkıntı :(
 

ormanc

Üye
teşekkürler
 

umylee

Üye
win8 bilgisayarımla internete bağlanamıyorum. Bağlanabilen varmı acaba
 

svantybb

Üye
Arkadaşlar ben bu programı yükledim ama 3g den bağlanıyorum açıyorum wifi spotu ama bağlanılamadı bağlantı yok hatası veriyor telefon (nokıa 603) şebeke gidiyor bi anda lüfen yardım edin
 
ÇaRşI 2387

ÇaRşI 2387

Üye
Arkadaşlar ben bu programı yükledim ama 3g den bağlanıyorum açıyorum wifi spotu ama bağlanılamadı bağlantı yok hatası veriyor telefon (nokıa 603) şebeke gidiyor bi anda lüfen yardım edin

1.wifiyi açmayı unutma
2.ayarlardan varsayılan bağlantıyı değiştir
 


Üst Alt