papakudioflu
Emekli Yönetici
-
Konu Sahibi
-
yalnız oyunda bir sorun var galiba singleplayer modunda oyunu açmıyor. Atıyor oyundan. Ama multiplayer da ikinci cihazı aramaya geçiyor. Silip tekrar yüklemeyi deniycem
- - - Eklendi - - -
kaldırıp tekrar yükledim ama sorun devam ediyor açılmıyor atıyor oyundan. Varmı aynı sorunu yaşayan
multiplayer oynayabileceğn arkadaşın yoksa boşuna indirme singleplayerde atıyor oyundan
önemli değil ne demekHemen iptal ettim görünce sağolasın..
bende sorun yok arkadaşlar.
yalnız oyunda bir sorun var galiba singleplayer modunda oyunu açmıyor. Atıyor oyundan. Ama multiplayer da ikinci cihazı aramaya geçiyor. Silip tekrar yüklemeyi deniycem
- - - Eklendi - - -
kaldırıp tekrar yükledim ama sorun devam ediyor açılmıyor atıyor oyundan. Varmı aynı sorunu yaşayan
ben de de Türkiyebende ülke bölge ABD olarak ayarlı
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?