de1no2
Üye
arkadas kusura bakma ama arama çalısmıyor ona bi el at bence
aramadan kastınız nedir?arkadas kusura bakma ama arama çalısmıyor ona bi el at bence
Yazılım atmadan önce telefonun hafıza kartını formatlıyorsun değilmi?kardeşim kurdum fw'yi ve bence süper olmuş ama tek kötü yanı uygulamalarıımı yüklüyorum telefonu kapatıp açtıktan sonra telefon hep reset atıyo. Tabiki hafıza kartını çıkarıp açıyorum açılıyo ama orjinalindede aynı uyg. yüklüyorum açılıyodu onda acaba çakışan bi uygulama mı var anlamadım bunun dışında süper ram tam istediğim gibi 56,58 oluyo ama ram blow yapınca 64'e kadar çıkıyo biraz kasılıyo tabiki 64 olunca. çünkü telefonda şaşırıyo
2000. indirmenin şerefine Blackstar üzerinde güncellemeye gitmeyi düşünüyorum...
Ev ekranlarında çok fazla değişikliğe gitmeden...
N8 ikon paketi ve Yeniden başlatma modu şimdilik aklımdakiler...
Çok Uçuk olmamak kaydıyla orijinallikten ödün vermeden! İSTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM.....
Öncelikle istekleriniz göz önünde bulundurulacaktır...ustam vala çok iyi olur yaustam bence şunları düşünürsen çok güzel olur
1. Ovi haritalar son sürümünü yükleyebilirsın
2. Accelswitch ve dzmusıckey i ekleyebilirsin
3. Ovi music podcasting gibi gereksiz uygulamaları silebilirsin
4. Mümkünse eğer parmak kullanımı ev ekranına bi kaç tane daha kısayol koyabilirsin bunları yaparsan süper olur bence fw..
--------------- Ekleme ---------------
birde ustam birşey sormak istiyorum.. Ben sitede hiç paylaşım yapmadım şimdiye kadar ilk paylaşımımı fw modlayarak yapmak istiyorum ama şu derin modlar var ya onların nasıl yapıldığını bilmiyorum onun için senin fw yi kullanarak bi fw yapsam ve paylaşsam sorun olur mu senin için yapabilir miyim böyle birşeyi? Ya da o derin modlamayı nerden öğrenebilirim?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?