tamam çok teşekkürler her şey için, nerede hata yaptığımı buldum "dead usb" modunda yapmam gerekiyormuş
şimdi fw yüklü fakat kinetik çalışmıyor ne yapmam lazım?
tamam çok teşekkürler her şey için, nerede hata yaptığımı buldum "dead usb" modunda yapmam gerekiyormuş
şimdi fw yüklü fakat kinetik çalışmıyor ne yapmam lazım?
ARkadaşlar yapacakları yardımı tam yapıyorlar zaten ki birçok kişi bu yüklemeyi yapabilmiş. Birşeyleri eksik ya da yanlış yapıyorsunuzdur, herşeyi kaldırıp baştan başlayın.
ya biraz daha geliştirilmişi çıkacak mi acaba ya? Şöyle bi kaç program daha eklense haritaların yeni versiyonu eklense daha güzel olacak ya inşallah yenisini görürüz v52 ye geçtiğim günden beri kötü köylü abimizin c6 fwlerini özler oldum ya onun gibi kimse yapamadı şimdiye kadar birde v52 için c6 fw hazırlasa o daha müthiş olur ya tüm emeklerin için teşekkürler ...
ya biraz daha geliştirilmişi çıkacak mi acaba ya? Şöyle bi kaç program daha eklense haritaların yeni versiyonu eklense daha güzel olacak ya inşallah yenisini görürüz v52 ye geçtiğim günden beri kötü köylü abimizin c6 fwlerini özler oldum ya onun gibi kimse yapamadı şimdiye kadar birde v52 için c6 fw hazırlasa o daha müthiş olur ya tüm emeklerin için teşekkürler ...
programlar ve haritalar özellikle eklenmedi ki yenileri çıktığında güncelleştirilmişleri sorun çıkmadan yüklenebilsin, Bu fw'yi sırf gereksiz bir ton ıvırzıvırla dolu olmadığı için, sadece en gerekli modlar ve ayarlamalar yapıldığı için seviyorum.
Kotüköylü şimdi x6 aldı onun için cfw çıkarıyor.
programlar ve haritalar özellikle eklenmedi ki yenileri çıktığında güncelleştirilmişleri sorun çıkmadan yüklenebilsin, Bu fw'yi sırf gereksiz bir ton ıvırzıvırla dolu olmadığı için, sadece en gerekli modlar ve ayarlamalar yapıldığı için seviyorum.
Kotüköylü şimdi x6 aldı onun için cfw çıkarıyor.
bu fw yi daha önce yüklediğimde sinyal var olmasına rağmen aradınız kişe ulaşılamıyor diyor arama yapamıyor mesaj atamıyor alamıyordum sonra baska bi fw yükledim böyle bir sıkıntı yaşamadım bu fw nin kullanımı sadeliği sarj süresinden dolayı acaba bi yerde bi hatamı yaptım deyip tekrar yükledim ama aynı sıkıntı yine arasıra meydana gelmeye başladı kapatıp acınca sorun kalmıyor acaba bu sorun kill me programından kaynaklanıyor olabilir mi sanırım onun çaıştırdıktan sonra oluyor gibi bu sıkıntıyı nasıl giderebilirim ?
kotukoylu kardeşim c6-00 içinde hackli yazılım varmı 5800 ımda senin fw ni kullanıyorum harika.cevap alabilirsem sevinirim ellerine sağlık kotukoylu kardeşim çok sordum ama cevap alamadım.bekliyorum
kotukoylu kardeşim c6-00 içinde hackli yazılım varmı 5800 ımda senin fw ni kullanıyorum harika.cevap alabilirsem sevinirim ellerine sağlık kotukoylu kardeşim çok sordum ama cevap alamadım.bekliyorum
sen istersen pnht ye yazılım verirsin be kardeşim.v52 cfwni bekleye bekleye bi hal olduk her gün o cfw senin bu cfw benim daldan dala atlar gibi atlayıp kendimizi avutuyoruz