'Maxi Genç
Üye
5800 v52 için komple yazılım hazırlanıp ilk mesaja eklendi.Anlatım sadeleştirildi...
Lütfen ilk Mesajı dikkatle okuyunuz....
meseneye ekledim açıkmı?
gelmedi talep istersen zartdsy@hotmail.com mail at bana mail adresini bende eklim msn yapıyor bazen böyle....
arkadaşlar buyrun v52'nin tüm paket olarak linki
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
buradan indirin ve kurun, program dosyaları C:\Program Files\Common Files\Nokia\DataPackage\Products\RM-356
klasörüne kurulacak, ilk sayfada indirdiğiniz kotukoylu kardeşin hazırladığı hackli rofs3 dosyasını bu klasöre atın ve flashlayın.
nokia\phoenix\products\rm-356 klasörü ile hiç uğraşmayın. evet bu yolda güzel, bir telefona kurdum, ancak ne kadar uğraştı isem diğerine kuramamıştım, bu yöntem ile tek seferde şipşak. zaten eski v50 ve v51 kurulumlarında hatırladığınız bildiğiniz yöntem ve bilmeyenler için sitede mevcut. buyrun kurulum örneği için link vereyim, buradaki kurulum aşamalarını takip ederek kurabilirsiniz.
kurulum örneği için link:
http://www.maxicep.com/symbian-v9-4...da-orange-oratsu-9hs-mod-hack-cfw-383147.html
--------------- Ekleme ---------------
ekran resimleri buyrun arkadaşlar
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
--------------------------------
bununla yapınca orjinal haline döndü telefonsonra kötü köylü linkleri düzelmiş tekrar hackledim teli eline sağlık kötü köylü
hiç mi açılmıuyor telefon. açılmıyorsa birde tuşlarla hard formatı denesene. yeşil-kırmızı-kamera tuşu- açma tuşunu aynı anda basıp pin ekranı gelene kadar bırakmayacaksın.
hiç açılmıyor hard format denedim açılmıyor navifirm ile phoneix ile atmayı denedim o da hata verdi bilemiyorum ne yapacağımı şuan..
eşek arkadaşım bana telefonu bıraktı ama gün içerisinde v52 yapmış ben pc e 1 hafta once burdan blackstar ın v51 olanı için yaptığını yüklemeye çalıştım...Tlfn V52 olduktan sonra c6 yazilimi mi kurmayi denedin ??
oncelikle c6 yada orJinal v51 kurma.
v52 yi her turlu yolla kurmayi dene.phyton jaf vs.
olmazsa garanti servisine yollarsin.varsa tabi
eğer tel. güç düğmesine bastığınızda sadece titriyorsa bile kurtarma şansına sahipsiniz...eşek arkadaşım bana telefonu bıraktı ama gün içerisinde v52 yapmış ben pc e 1 hafta once burdan blackstar ın v51 olanı için yaptığını yüklemeye çalıştım...
berkan sanırım senin alıntı yapman şans getirdi hallettim telefon açıldı şimdi arkadaşımın kafasına atarak kırabilirim artık telefonu gönül rahatlığıyla ...
eğer tel. güç düğmesine bastığınızda sadece titriyorsa bile kurtarma şansına sahipsiniz...
ama dikkat etmen gereken nokta v52 atılmış durumdaysa eğer telde;
sadece v52 olan sürümleri dene......
Hallettim dostum ilgin için teşekkür ederim sanada...
Bu arada yapmış olduğun benim telefonda makina gibi çalışıyor çok memnunum sayende satıp değiştiriceğim telefon'dan mütiş keyif almaya başladım...
gelsin kurarız onu'da ozamanv52 uyumLu c6 geLsin aşık oLursun
v52 uyumLu c6 geLsin aşık oLursun
rompatcher çalışmıyormu, bu fw.mi yüklü telefonunuzda, ben bir saat kadar önce tekrar yükledim bu fw.yi ve rompatcher ile ilgili bi sorun yok. açıyor ve içeriğindeki istediğiniz rmp dosyasını aktif edebiliyorum. tavsiyem tekrar fw.yi yükleyin.Rom patcher açılmıyor kardeşim nedeni nedir acaba?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?