mutluadam
Üye
Oh beeee, en sonunda cevap vermişsin mutlunun sorusuna. Şu cevabı yazmak için adamaı 6 defa sordurtmuşsunuz, ben de bekliyordum bu cevabı.YUH ARTIK YA YUH YANİ NE İŞE YARIYACAK Blackstar Universal (5800/X6/5530/5230)
gibi cihazlar için ortak yazılım Tüm versiyonlara YANİ HACK YÖNTEMİ
VERSİYON SEÇMEZ YETERKİ TELEFONUN YAZILIMINDAN DÜŞÜK BİR YAZILIM KURMAYA ÇALIŞMA TELEFONUNDAKİ YAZILIM NE İSE O YAZILIMIN ORJİNALİNİ NAVİFİRM İLE İNDİR SONRADA 8MB HACK YAMASINI EKLE KUR TAMAM
ŞUNU OKU SORUNA CEVAP ALIRSIN KOTUKOYLUNUN VERDİĞİ 8 MB LIK DOSYAYI İNDİR ALTTAKİLERİ UYGULA KOCAMAN HARFLE YAZDIM
ARkadaşım büyük yazman bizim anlamamızı kolaylaştırmıyor, sadece bana bağırdığını anlıyorum büyük yazmandan, bu 1.YUHLUK BİRŞEY YOK MU ADAM ZATEN YAZMİŞ ARKADAŞLAR OKUMUYORSUNUZ GALİBA KÖTÜNÜN 1.SAYFADAKİ YAZISI BUYUR DAHA NASIL CEVAP VERİLİRKİ AÇIKÇA BELİRTMİŞ KÖTÜ BENDE ALTTA BELİRTMİŞİM
Blackstar Universal Fw İndirme Linki:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Blackstar Universal(5800/X6/5530/5230)
gibi cihazlar için ortak yazılımdır.
Navifirmle Cihazınıza uygun yazılımı indirdikten sonra orijinal ROFS3 dosyasını indirdiğiniz dosyayla değiştirmeniz gerekmektedir...
Örn:
Kullandığım cihaz X6 navifirmden cihazıma uygun(Product code) yazılımı indirdim...
Son yazılımdaki rofs3 dosyası:
RM-559_30.0.003_C03_prd.rofs3.fspx
ise indirdiğim dosyanın adınıda aynı isimle değiştirdikten sonra yazılıma ait klasörün içine atarak Orijinal dosyayı değiştiriyorum.
Daha sonra Jaf tan aşağıdaki basamakalrı uyguluyorum.
BlackStar Modifiye FW Dosyası
http://www.multiupload.com/4YISU9UKZX
BUDA BENİM ANLATIMIM
4- C:\Program Files\Nokia\Phoenix\Products\RM-356\ Adında dosya acın (kırmızı ile yazılı olan)
5-navifirm ile 5800xm için v51 veya v52 versiyonunu bilgisayarınıza indirin (black-blue-red olması önemli değil önemli olan RM-356 olmasıdır ve turkey olması )
6-indirdiğiniz versiyonun içeriğini (yani fw dosyalarını) C:\Program Files\Nokia\Phoenix\Products\RM-356\ bu dizinin içine kopyala yapıştır usulü atın (sürükle bırak yapmayın sonra tekrar lazım olabilir) değiştir diyecek evet diyin
RM-356_51.0.006_prd.core.C00 dosyasının kırmızı olan yerini RM-356_51.0.006_prd.core.C0r
olarak değiştirin
9-JAF programını açıyoruz sol üstte
a-) BB5 e tıklayın
b-) Manual Flash, Dead USB, Factory Set ve Use INI seçeneklerini işaretliyoruz.(diğerlerinde işaret olmasın)
c-) Phone modenin altındaki kutuyu OFFLİNE durumuna getiriyoruz hemen altındakini USB olarak işaretliyoruz
d-)sonra flash settings'in altındaki MCU ya tıklıyoruz acılan sayfada RM-356 klasörünü acıyoruz
RM-356_51.0.006_prd.core.C0r dosyasını seciyoruz
sonra PPM ye tıklıyoruz acılan sayfadan RM-356_51.0.006_C01_prd.rofs3.fpsx yi seciyoruz
sonra APE variant a tıklıyoruz acılan sayfada RM-356_51.0.006_prd.rofs2.V02 yi seciyoruz
e-) telefonu kapalı konumda bilgisayara bağlıyoruz
f-) FLASH butonuna tıklıyoruz gelen sorulara yes yes diyoruz
g-) Aşağıda PRESS POWER ON NOW! yazısını görünce açma kapama tuşuna basıp çekin sakın basılı tutmayın(N97 telefonu olanlar bu yazıyı görünce USB kablosunu takmaları yeterlidir hiçbir tuşa basmasınlar.)Şimdi Flash işlemi başlayacaktır bitene kadar telefona dokunmayın bağlantıyı kesmeyin ve şarjı yeterli olsun.
h-) işlem bitince alt alta done yazısı göreceksiniz telefonunekranına bakın eger local modda kalırsa ki bu çok nadir olur telefonun bataryasını çıkarın öyle açın tamamdır
Eger test modu görünüyorsa JAF üzerinde OFFLİNE olan kutuyu NORMAL olarak değiştirin telefon kendi kendine başlayacaktır işlem tamamdır artık usb kablosunu çıkarın ilk olarak
telefonunuza hard format yada soft format (*#7370#) atın güle güle kullanın arkadaşlar
BİRDE KÖTÜNEDİYOR BAK
Navifirmle Cihazınıza uygun yazılımı indirdikten sonra orijinal ROFS3 dosyasını indirdiğiniz dosyayla değiştirmeniz gerekmektedir...
NAVİFİM İLE DİYOR ODA 1. SAYFADA VERDİGİM ORJİNAL FW YAZANI İNDİRİN DEMİYOR DİKKAT ETTİNİZ Mİ BENDE AYNISINI DİYORUM
E ŞİMDİ 6 KERE SORMANIN ALEMİ NE APAÇIK YAZILMIŞ İŞTE BİRDE KOCAMAN YAZMIŞIZ
SABIR ile OKUMANIZI rica ediyorum
ŞİMDİ BU KADAR YAZININ VE UYARININ ÜZERİNEDE HALEN DAHA BU NE DİYE SORARSAN SEN BU PAYLAŞIMCILARA HAKSIZLIK ETMIŞ OLURSUN ARKADAŞLAR ZAMANINI VERMİŞ PAYLAŞMIŞ SİZLERDE AZICIK DİKKAT EDİP İYİ ANLAMAYA ÇALIŞIN EN AZINDAN TAMAMINI BİR OKUYUN UYARI YAPILMIŞ ÇÜNKÜ
kötü v52 olarak pek uğraşmak istemedi herhalde.
1.Mutluadam anlamamış tam olarak, ben de aynen onun gibi anlamamştım ki bunu bunun gibi 25-30 forum başlığı altında yazanları sayfası sayfasına okumuş biri olarak söylüyorum,yani okumuyor ya da keyfen soru soruyor değiliz,gerçekten anlamamış ki soruyoruz, bu 2.
İlk defa cfw kuran biri değilim, kötünün v51 blackstar anlatımı gayet net ve açıktı tüm adımlar. Tıkır tıkır kurmuştum.hatta 10 dakikada 3 telefona seri halde kurdum. Burdaki sorun sadece blackstarda 1 dosya değiştirilirken v52 de 2 dosyanın değiştirilmesiydi(bunu da siz en sonunda cevap verince anladık)
arkadaşlar tamam anlamayabilirsiniz ama birde mantık yürütmek gerek onca kişi kuruyor deniyor onaylıyor ben demekki biryerde yanlış yapmışım diyip dikkatlice kontrol ettiniz mi tabiki hayır
bak şimdi mantık yürütelim rofs3 1.2 mb diyorsunuz sizce hack dosyaları kaç mb yada orjinali kaç mb demek ki bu rofs3 tek başına anlam ifade etmiyor demekki diğer dosyayı eklemek gerek sonrada 1.2 mb tı yani senin modlamana gerek yok çünki gerçekten hızlı sistem
kısa bir örnekle tamamlıyayım mavi olarak yazacagım lütfen sadece o kısmadikkat edin kesin anlayacaksınız
Blackstar Universal 5800 XM v52.0.7 Hack RED/BLUE/BLACK/NAVİ
Verecegim örnek blue içindir yükleme şekli aynıdır değişen sadece dosya adıdır.
C01 = 5800 RED
C02 = 5800 BLUE
C03 = 5800 BLACK
C04 = 5800 NAVİ için dir.
Şimdi ilk olarak
1-) navifirm ile orjinal olan 5800 xm RM-356 v52.0.7 FW' yi (renk size kalmış red veya blue benim tercihim) renk farketmez yani istediğini masa üstüne yeni bir klasör acarak indirin
2-) kotukoylunun verdiğiLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız8mb lık dosyayı indirin
3-) indirdiğiniz 8mb lık dosyanın içindeki RM-356_51.0.006_prd.rofs2.V02 dosyasını orjinal dosya adı ile değiştirmek RM-356_52.0.007_prd.rofs2.V02 işte bu şekilde olacak şimdi orjinal FW'nin içine bu dosyayı atın değiştirilsin mi diyecek evet diyin
4-)şimdide kotukoylunun verdiğiLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız1.2mb lık dosyayı indirin
5-) indirdiğiniz 1.2mb lık dosyanın içindeki Blackstar_Universal.fpsx dosyasını orjinal dosya adı ile değiştirmek RM-356_52.0.007_C02_prd.rofs3.fpsx işte bu şekilde olacak şimdi orjinal FW'nin içine bu dosyayı atın değiştirilsin mi diyecek evet diyin
6-)şimdi bu FW dosyalarını C:\Program Files\Nokia\Phoenix\Products\RM-356\ dizinine atın eğer böyle bir dizin yok ise (kırmızı ile yazılı olan) dizini kendiniz oluşturun
7-) şimdi JAF programını çalıştırın
a-) BB5 e tıklayın
b-) Manual Flash, Dead USB, Factory Set ve Use INI seçeneklerini işaretliyoruz.(diğerlerinde işaret olmasın)
c-)Use INI ni işaretlediğinizde bir menü acılacak orada kendi telefonunuzu bulup seçiyorsunuz artık
( MCU, PPM, APE variant ) menülerini değiştirmeye gerek kalmıyor
d-) Phone modenin altındaki kutuyu OFFLİNE durumuna getiriyoruz hemen altındakini USB olarak işaretliyoruz
e-) telefonu kapalı konumda bilgisayara bağlıyoruz
f-) FLASH butonuna tıklıyoruz gelen sorulara yes yes diyoruz
g-) Aşağıda PRESS POWER ON NOW! yazısını görünce açma kapama tuşuna basıp çekin sakın basılı tutmayın(N97 telefonu olanlar bu yazıyı görünce USB kablosunu takmaları yeterlidir hiçbir tuşa basmasınlar.)Şimdi Flash işlemi başlayacaktır bitene kadar telefona dokunmayın bağlantıyı kesmeyin ve şarjı yeterli olsun.
h-) işlem bitince alt alta done yazısı göreceksiniz telefonun ekranına bakın eger local modda kalırsa ki bu çok nadir olur telefonun bataryasını çıkarın öyle açın tamamdır
Eger test modu görünüyorsa JAF üzerinde OFFLİNE olan kutuyu NORMAL olarak değiştirin telefon kendi kendine başlayacaktır işlem tamamdır artık usb kablosunu çıkarın ilk olarak
telefonunuza hard format yada soft format (*#7370#) atın güle güle kullanın arkadaşlar
İŞTE SİZE Blackstar Universal 5800 XM v52.0.7 yi HACK YAPMIŞ OLDUK
HEMDE BlackStar 5800XM V51 10.10.2010'NU HACKLEDİĞİMİZ GİBİ AYNI PERFORMANS VE HIZ VEDE SARJ SÜRESİ
İNŞALLAH ANLAMIŞSINIZDIR BENDE ANLATABİLMİŞİMDİR. HERKESE İYİ FORUMLAR
BU ARADA KOTUKOYLUYE PAYLAŞIMINDAN ÖTÜRÜ TEŞEKKÜR ETMEYİ UNUTMAYIN
KOTUKOYLU
BU BUTONA BASMAK ZOR DEĞİLBİLGİ PAYLAŞTIKÇA BÜYÜR EMKLERİ KAŞILIKSIZ BIRAKMAYIN
Ben matık yürütme taraftarı değilim bu konularda, çünkü mantık yürütenler, sonra telefonlarını diriltmeye çalışıyorlar buram buramarkadaşlar tamam anlamayabilirsiniz ama birde mantık yürütmek gerek onca kişi kuruyor deniyor onaylıyor ben demekki biryerde yanlış yapmışım diyip dikkatlice kontrol ettiniz mi tabiki hayır
Şu 3. maddede yaptığınız isimdeğiştirme olayını baştan söyleyeseydiniz bu kadar soru olmayacaktı işte
3-) indirdiğiniz 8mb lık dosyanın içindeki RM-356_51.0.006_prd.rofs2.V02 dosyasını orjinal dosya adı ile değiştirmek RM-356_52.0.007_prd.rofs2.V02 işte bu şekilde olacak şimdi orjinal FW'nin içine bu dosyayı atın değiştirilsin mi diyecek evet diyin
4-)şimdide kotukoylunun verdiğiLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız1.2mb lık dosyayı indirin
5-) indirdiğiniz 1.2mb lık dosyanın içindeki Blackstar_Universal.fpsx dosyasını orjinal dosya adı ile değiştirmek RM-356_52.0.007_C02_prd.rofs3.fpsx işte bu şekilde olacak şimdi orjinal FW'nin içine bu dosyayı atın değiştirilsin mi diyecek evet diyin
kardeş eğer *#0000# yaptığında blackstar üniversal yazıyor ise sıkıntı yok kardeşustam çok teşekkürler eline sağlık ben senin dediğin gibi yaptım ama resimdeki temalar yoktu bende ya ve ovi maps çok eski sürümdü ya ben mi yanlış yaptım yoksa böyle mi zaten??
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?