selamlar.ben amerikadan bb storm 2 (9550) aldım.ilk aldığımda wifi özelliği çalışıyordu ama ara sıra kopukluklar oluyordu.şimdi ise hiç çalışmamaya başladı.wifi aktifleştirdiğimde kutucukta check işareti çıkması gerekirken düz beyaz bir çizgi çıkıyor. ve bu nedenle de wifi kullanamıyorum.bu konu hakkında bir bilgisi olan varsa lütfen yazsın.