Blackberry messenger kısı lıste sorunu!!!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

anti-apple

Üye
    Konu Sahibi
Blackberry messenger kısı lıste sorunu!!!!!
Merhabalar,benım 9800'ım vardı ,onu kullanırken bbm lıstemıde hafıza kartına yedeklemıstım .2 ay once 9900 aldım ve 9800da kullandıgım hafıza kartını taktım ıcıne .yedekledıgım tum pınler gozukuyo ama tıkladıklarımda ,basarısız ıslem felan dıyo gerı yuklemıyo...lutfen yardım edın nasıl cozerım???
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt