Blackberry BIS aboneliği olmadan Msn ve Diğer programlarla Sohbet

Sponsorlu Bağlantılar

ymk_41

ymk_41

Üye
    Konu Sahibi
Blackberry BIS aboneliği olmadan Msn ve Diğer programlarla Sohbet
Arkadaşlar artık Blackberry BOLD (BIS) Aboneliği olmadan Msn Live Messenger,Yahoo Messenger,AIM,ICQ,Google Talk,FaceBook Chat olanaklarından faydalanabilirsiniz.Programı kurduktan sonra size 2 seçenek sunar Isterseniz WI-FI üzerinden veya direk konturlu hattınız varsa kullanım başına kontur düşerek bu işlemleri gerçekleştirebilirsiniz ( yani aylık 49 TL BIS aboneliği almanıza gerek yok! ) ve Birden fazla hesap ekleyip her seferinde tek tek şifrenizi yazmanıza gerek kalmıyor programın toplu olarak hesap kaydetme özelliği var.

Aşağıda linkini verdiğim program bu işe yarıyor yalnız bi süreliğine demo olarak çalışıyor daha sonra satın almak zorunda kalıyorsunuz.

Programın ücreti

Cihaz PIN numarasına göre 9,99 $
Kullanıcıya göre 14,99 $

Ikisinin arasında bir fark var

Cihaz PIN numarasına göre seçeneğini satın alırsanız sadece 1 cihaz üzerinde kullanım yapabilirsiniz , daha sonradan cihaz değiştirdiğiniz zaman bu lisans numarasını yeni aldığınız cihaza aktaramazsınız yeni lisans almanız gerekir

Kullanıcıya göre seçeneğini seçerseniz aldıgınız lisansı daha sonra başka bir blackberry bold cihazına tekrar kurup etkinleştirme işlemi yapabilirsiniz

Not : Program lisansı sınırsızdır hayatınızın sonuna kadar kullanabilirsiniz



PROGRAM ADRESI



Alternatif olarak şu programıda deneyebilirsiniz

 

schiz

Üye
beejive trial vermiyor. 2si ise üyelik açmıyor...
 


Üst Alt