Blackberry 9900

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

deor

Üye
    Konu Sahibi
Blackberry 9900
Arkadaşlar bugün 9900 aldım birkaç sorum olacak 1. wlan la mı intenete giriyorum yoksa turkcellden mi anlayamadım wlan ım açık modem tanımlı ancak sag ustte hep edge yazıyor
2.bb app store da birsey indirmek istedigimde please wait yazıp kalıyor
yardım ederseniz sevinirim
 

Pearttt

Üye
WLAN ile Appstore u kullanamazsın.
BIS gereklidir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...