Blackberry 9700 Bold2: Hypaereon Sliq 9700

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

OğuzcanAbi

Üye
    Konu Sahibi
Blackberry 9700 Bold2: Hypaereon Sliq 9700
:maxicep:
:maxicep:
:maxicep:
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: ßUr@k


OğuzcanAbi

Üye
    Konu Sahibi
tarafımca
düznlenmiştir
inş beğenirsiniz
 
Paranoya

Paranoya

Üye
sağolasın ç.
 

OğuzcanAbi

Üye
    Konu Sahibi
ç.
derken ?
 

hozmangi

Üye
eyvallah eline sağlık
 

OğuzcanAbi

Üye
    Konu Sahibi
:oke:
 

_Mairo_

Üye
paylaşım için teşekkürler
rar'dan çıkardım 1 tane jad gerisi cod uzantılı dosyalar var dektop manager'da uygulama ekle dediginde bunları sectirmiyor, manuel sectiğimdede kabul etmiyor.
daha yeniyim de :) bir yardımcı olursanız sevinirim.
 

OğuzcanAbi

Üye
    Konu Sahibi
galiba tek tek yüklücen benimde pek bilgim yok malesef
 
alpbsn

alpbsn

Üye
Cihaza yuklenmesi hakkinda kucuk bi aciklama yada bilgi almamiz mumkun mu??? Yardimci olabilirmisiniz??
 

OğuzcanAbi

Üye
    Konu Sahibi
gercekden bilgim yok nokia olsa bulurum ama bi ardas werdi bana bende paylastim
 
ßUr@k

ßUr@k

Üye
güzel paylasım :)
 

OğuzcanAbi

Üye
    Konu Sahibi
rica ederim
 

REAXIOON

Üye
Beyler nasıl kuruluyor bilen var mı?
 

REAXIOON

Üye
Burda yaşayan kimse var mı?
 

sercangoksu

Üye
zipsiz yüklemen gerekiyor....

blackberry'nizin içindeki tarayıcıdan linke tıkladığınızda otomatik yüklenecektir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt