twiqolia
Üye
blackberry 8520 whatsapp
2 gün önce whatsappı normal internet paketimden kullanıyordum evde direk wifia geçiyodu mükemmel bir ilişkimiz vardı
ama net paketim bitince whatsappı kaldırdım paketim yenilenince kurdum ama olmadı 
bis paketi falan hiç bulaşmak istemiyorum eski ayarlarıma nasıl dönebiliriim ? bilgisi olaan vaarsa lütfen yazsın gözlerim dolucak artık çok üzüldüüm
telefonda hiçbir değişiklik yapmadım sadece programı kaldırıp tekrar kurdum
ama net paketim bitince whatsappı kaldırdım paketim yenilenince kurdum ama olmadı 
bis paketi falan hiç bulaşmak istemiyorum eski ayarlarıma nasıl dönebiliriim ? bilgisi olaan vaarsa lütfen yazsın gözlerim dolucak artık çok üzüldüüm
telefonda hiçbir değişiklik yapmadım sadece programı kaldırıp tekrar kurdum
