Black Symbian by Crysoft

Valla artık paylaşmasan, ikon paketini bulmuştum ben tema hazırlayıp paylaşacaktım. Ellerine sağlık ikon paketini çalıyorum haberin ola. Cidden güzel tema olmuş... Bu arada Symbian tema için ikonların boyutu ne kadar olmalı 32x32 mi yanlış mı biliyorum?
 
    Konu Sahibi
valla bı bılgım yok bunlar 196x196 kucultucemde vakıt bulamıyorum sana demıstım ya ıstıyosn ıkon paketını verıyım sna ne zaman yaparım bellı olmaz dıye
 
valla bı bılgım yok bunlar 196x196 kucultucemde vakıt bulamıyorum sana demıstım ya ıstıyosn ıkon paketını verıyım sna ne zaman yaparım bellı olmaz dıye
Özelden atabilirsen muhteşem olur kardeşim.
Bu arada ikonlar svg olduktan sonra istediğin boyut olsa problem olur mu yani diyelim ki 48x48 oldu.
 

Jan

Üye
Sağol kardeşim
 

asigsasi

Üye
paylaşım için teşekkürler
 
Biraz arsızlık olucak ama sen duvar kağıdını da yolla bi zahmet
Bir ss de benden;
 
    Konu Sahibi

Ekli dosyalar

Tepkiler: Murdoc Massaka
@okankayci hocam ellerinize sağlık harbiden müthiş olmuş

edit : o kadar symbian kullandım böyle güzel tema bulamadım
 
    Konu Sahibi
Tepkiler: Eduardo58
office mobile ve diğer microsoft uygulamaları notekeeper klipbook winrar adobe reader nimbuz swarm DW twEeties Whatsapp modifiye aracı close Whatsapp facebook web uygulaması harita uygulamaları google maps ekran alıntı aracı internet radyo photofunia camera pro photorim hd abcrecorder symdvr scamfree en önemlisi de yeni mağazamız olan applist bunlara da simge desteği verir misin kardeş şimdiden teşekkürler
@okankayci