Öneri black güncellemesinde türkiye

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
black güncellemesinde türkiye
aşağıdaki linkten hem black güncellemesi için resmi sitesine bakabilir hemde diğer ülkelerdeki duruma bakabilirisiniz.şunu söylemek isterimki türkiye diğer birçok ülkeden daha önce almış güncellemeleriilk baştaki link türkçeye çevrilmiş halidir.tabi google translate ile



 
Son düzenleme:

MrtAltg

Üye
sıraya girelim o zaman
 
Tepkiler: PureFood
Açıklama getireyim konuya ,
bu bilgi black güncellemesi adlı konu altında Update gelince paylaşıldı, bilinen bir şey.
 
Beni de bekleyin
 
Tepkiler: PureFood

4MaGuS

Üye
bununla iligli haber verilen konular var zaten tekrar niye yazma gereği duydunuz
 
    Konu Sahibi
belki bir faydası olur dedim hiç bilmeyenler için ama en azından sizin sırıtmanıza sebeb oldu.boşa gitmemiş yani
 
Tepkiler: PureFood

4MaGuS

Üye
belki bir faydası olur dedim hiç bilmeyenler için ama en azından sizin sırıtmanıza sebeb oldu.boşa gitmemiş yani
hiç bilmeyen kişiler için orada zaten devamlı konu veriliyor diyoruz haberi olmayan vardır diye bu hiç geçerli bir neden degil çünkü o konuya günde kaç kişi yazıyor zaten konu eski konu olsa neyse diyicem böyle gereksiz konular açmamaya özen göstörelim lütfen forum kirliği yaratmıyalım
 
Tepkiler: OttomaN TigeR
    Konu Sahibi
sırıtmayın adam olun akıllı ol..şaka şaka işin özü bende her sabah her akşam 620 kullanıcısı olarak black güncellemesi geldi mi gelmedimi konuya bakıyordum.ama sadece konu başlığına..dedim bunun sitesinden bakayım.buluncada belki fav istelere kaydetmek isteyen olur oradan kontrol eder diye paylaştım ama buradaki muhabbetten anladığım kadarıyla cin olmadan şeytan mı çarpmaya çalıştım gibi olmuş.konu kirliliği için kusura bakmayın
 

4MaGuS

Üye
zaten o linklerde önceden verildiği için böyle davranıyor ve siz siz olun translateden çevirdiğiniz bir şeyi ne direk onunla konu açın nede link verin doğru düzgün çevirmeyen saçma bir program o iyi şekildede kullanılabiliyor tabiki neyse uzatmıyalım
 

PureFood

Üye
Çabuk yöneticiler gelmeden;
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...