Black Belle PRO by daeva112

yeauw

Üye
daeva112 temalrı süper oluyo teşekkürler

- - - Eklendi - - -

ama bunun iconlar pek güzel deilmş
 

Pringles

Üye
Bu temayı sevmedim abi

Paylaşım için çok teşekkürler

Resimdeki fontu atabilirmisin ?
 

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
görüntü benim değil
 

sLeepLe

Üye


- - - Eklendi - - -

resimdeki font n900 fontu aratırsanız bulabilirsiniz
 
Tepkiler: asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler dostum font adı için
 
Tepkiler: sLeepLe

sLeepLe

Üye
Rica ederim dostum
 
Tepkiler: asigsasi