Bizi unuttular

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Bizi unuttular
nokia bize bahmiiiyyy güncelleme istiyoz yapmiiiyy
 

Türe

Üye
Adminler burdaki konulara bahmiy .
 
Arkadaşlar bence zaten gereğinden fazla destek verdiler telefona nokia'nın size "bahmasını" istiyorsanız belle filan almanız lazım.
 
    Konu Sahibi
Burdaki türkçe eksikliği işin şakası ama cidden 1 yıl v60bekledik sonuç bi kilit açmayla bi browser
 

kcsoft

Üye
suç bizdeki nokia alıyoruz güncelleme gelsin diye diye bihaller oldu
 
Tepkiler: honhon12
    Konu Sahibi
ama nokianın telefonları harbi sağlam
 

kcsoft

Üye
sağlamda işte bizim gibi güncelleme isteyenler için iyi değil bizde habire güncelleme istemiyoruzki adam gibi bi güncelleme olsaydı v60 son olsaydı birazda onların suçu sağlamlığında sana katılıyorum
 
artık nokia alınmaz. Alınsada üst modellere bakacaksınız nokia 701 c7 n8 vb.
 

Oğuzhan

Üye
ben telefonumla çok mutluyum eğer 5800 almasaydım cfw yapmaya başlamaacaktım üstelik aklımda daha çok yenilik var yaz gelsin bi
 
bende mutlu olmaya çalışıyorum ama bazen telefonun ekranına çivi çakasım geliyor. O derece delirtiyor beni

----------Eklendi @ 06:45:03 ---------- Yazıldı @ 06:44:10 ----------

bu arada sitenin saatimi yanlış
 

Oğuzhan

Üye
sitenin saati ileri alınmamış bende senin mesaj yazdığın saat 08:45:03 görünüyo
 
Yavrum 5800 kendi kendine almış saati ileri
 
Ben 5800 den çok memnunum. Yazılım hayal kırıklığı idi.
1 sene bekledik çıkanV6.0 da açıkçası çok büyük hayal kırıklığına uğradık dersem yeridir.
Web browser ve kıçı kırık dandik bir tuş kilidi.
Insan flash player güncelleme bekliyordu Belle Anna tarzı bir ara yüz ikon seti bekliyordu.
Yada ne bileyim skyfire browser gibi bir tarayıcı bekliyordu.
Nokia çıkardığın bu dandik güncelleme ile bizi kandıramazsın .
Nokia 5800 için daha güzel bir yazılım bekliyoruz.
Koder'lerini iş başı yaptır bizce
 
    Konu Sahibi
Symbian s60v5 Güzel bir sistem ama Şu Cfwleri Yasal yapsalaarda herkes faydalansa millet garanti dışı kalmaktan korkuyor
 

kcsoft

Üye
skyfire alakası yokki symbiana kapalı yeni güncellemeninde geleceğine pek inanmıyorum
 
Arkadaşlar 5800 çıkalı 5 yıldan fazla oldu nokia nın size verdiği desteği başka hiç bir telefna vermedi namkörlüketmeyin Çoğu telefonun desteği 2 yıldan sonra kesilir Nokıa çok bile destek verdi....Bundan sonrada başka güncelleme gelmez boşuna beklemeyin....

----------Eklendi @ 13:10:42 ---------- Yazıldı @ 13:07:13 ----------


Dostum önce elindeki telefonun donanımına bir bak ne flash playeriden bahsediyorsun bu dediğin imkansız birşey...Bu telefonun v50 den önceki sürümlerini kullanmış olsaydı v60 tan fazlası ile memnun olurdun...
 

kcsoft

Üye
zaten bizde beklemiyoruzki... Güncelleme eksik olsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...