"Biz Karakartalız..."

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
"Biz Karakartalız..."
Beşiktaş Kulübü Başkanı Yıldırım Demirören, siyah-beyazlı taraftarlara seslenerek, ''Takımımızı bir maçlık, üç maçlık sonuçlarla değerlendirmeyin. Sezon sonuna kadar tribünlerimizi doldurarak, takımımıza destek olun'' dedi.


Demirören, siyah-beyazlı kulübün aylık resmi yayın organı Beşiktaş Dergisi'nin eylül sayısında yer alan başyazısında camiaya, ''Henüz ilk haftalarda yapılan acımasız yorumların takımımıza olan güveninizi, coşkunuzu bozmasına izin vermeyin'' diye seslendi.
Başkan Demirören, şunları kaydetti:
''(Kartallar yüksekten uçar) diye bir söz vardır. Genelde insanlar kartalın yüksek uçmasına odaklanırlar. Oysa kartal, daha ileriyi görebilmek için yüksekten uçar. Şu an en yüksekte, çifte şampiyon unvanlı takım olmamız daha da ilerileri görebilmemiz için büyük bir fırsattır.
Turkcell Süper Lig, Türkiye Kupası ve Avrupa'yı kapsayan 10 aylık uzun bir maratonun henüz ilk haftalarındayız. Henüz ilk haftalarda yapılan acımasız yorumların takımımıza olan güveninizi, coşkunuzu bozmasına izin vermeyin. Geçen sezon ligin ilk yarısını 6. sırada bitirip, sezon sonunda iki kupayı aldığımızı unutmayın. Sizlerden ricam; takımımızı bir maçlık, üç maçlık sonuçlarla değerlendirmeyin. Sezon sonuna kadar tribünlerimizi doldurarak, takımımıza destek olun.
Biz Karakartalız; en yüksekten bakıp, ileriyi görmeliyiz. Çünkü herkesin göremediğini görenler, herkesin başaramadığını başarabilirler. Biz ruhu olan takımımızla, ruhu olan başarılar elde etmeye devam edeceğiz.''
Geride kalan sezonun şampiyonluk kutlamalarına da değinen başkan Demirören, şunları kaydetti:
''Bu yıl şampiyonluk kutlamaları sırasında sokaklara, caddelere baktım. Çifte şampiyonluktan daha önemlisi el ele vermiş milyonlardan oluşan siyah-beyaz tek bir yürek gördüm. İşte biz bunu sağladığımız sürece, kocaman tek bir yürek olabilmeyi başardığımız sürece büyük Beşiktaşımızın önünde hiç bir güç duramayacaktır.
Daha ilerilere bakmaya, daha ilerilere koşmaya, daha büyük şampiyonluklar yaşamaya, birbirinden önemli projeleri hayata geçirmeye çalışmamızla, emeğimizle ve duruşumuzla devam edeceğiz.''
 
  • Beğen
Tepkiler: aLone ve maxibrk


maxibrk

maxibrk

Üye
Seviyorum bu adamı yaa. Ne güzel konuşmuş..
Gerçi o ne kadar konuşursa konussun taraftar onu takmıyor :ehe
Önümüzdeki derbide bir şeyler yapabilmeliyiz...
Haber için teşekkürler:oke:
 
aLone

aLone

Üye
he geçen sene ilk yarıyı 6. bitirdik diye bu senede öyle gidelim.takıma bak o kadar transfere para verdiniz bide sonuçlara bak oraya çıkıp konuşması değil biraz icraat gösterin:@
 
LAZOFLU

LAZOFLU

Emekli Yönetici
Bize düşman olan bu medya olduğu sürece fazla konuşmamak lazım. Sonra tokat atmayı adam yaralama olarak gazeteye yazarlar. Ama daha durun, sakatlar iyileşsin de o zaman görürüm rakipleri.
 
darülmendep

darülmendep

Üye
Doğru demiş bırakın konuşsun
 
arslansem

arslansem

Üye
Bak bakalım bu yıl ilk yarıyı 6.bitirince sezonu kaçıncı bitiriyosun :ehe
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Geçen senede kalmış halen aklı , Fenerbahçe ve Galatasaray ı bir daha geçen sene ki bulamayacaksın..Rüyadan uyan , Demiören... :oke:

Sen 6.Bitir ilk yarıyı , sezon sonu bakalım kaçıncı sırada olacaksınız :ehe:ehe
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Şimdi ciddi maçlar başlıyor, bence Beşiktaş da liderliğe oynayabilir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt