Biz bir bütünüz diye birşey yok ve bununla dolaylı olarak her konunun da Siemens bölümüne açılması gibi saçmabir durum yok.
Siemens bölümü , Siemens Telefonlarının tartışılması vs. için açıldı , Siemens kullananların her türlü konuyu açması için DEĞİL.!