Bitti Rüya!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

thebora

Üye
    Konu Sahibi
Bitti Rüya!!!
Bir kez gelmişsin bu saçma dünyaya
Olanları unutmak çok zor inan bana
Sevdiğin insan bile artık yalan söylüyor
Yaşadığın anılar acı vermeye başlıyor

Bir köprüden geçiyorum
Mutlu gibiyim sanki
Geride bir kent bıraktım bir de sevgili
Rüya mı bu, gerçek mi inan anlamıyorum
Bu şehir beni içine çekiyor
Kendimi alamıyorum

Olanlar yetmez gibi bir de mesaj geliyor
"Mutluluklar, hoşçakal"Birer birer zırvalanıyor
İyice dağıtmak için biraz daha içiyorum
Sonra oturmuş mal gibi zırıl zırıl ağlıyorum

Gidiyorum buralardan, dönüyorum durmadan
Uyan artık uyan, bitti rüya
Seviyorum sormadan, öpüyorum kasmadan
Dayan artık dayan, bitti rüya

Bir kez gelmişsin bu saçma dünyaya
Olanları unutmak çok zor inan bana
Yazdığın satırlar bile artık yalan söylüyor
Söylediğin sözler acı vermeye başlıyor

Bir köprüyü yakıyorum mutlu gibiyim sanki
Geride bir kent bıraktım bir de sevgili
Doğru mu, yanlış mı inan umursamıyorum
Bu şehir beni esir ediyor kendimi alamıyorum

İnanmazsın bir rüya hayatımı değiştiriyor
O mesajı unutmam için bana bir şans veriyor
Rüyaysa bu gerçekten artık uyanmak istiyorum
Mutluluk bile acı veriyor,çünkü sonu var biliyorum

Gidiyorum buralardan, dönüyorum durmadan
Uyan artık uyan, bitti rüya
Seviyorum sormadan, öpüyorum kasmadan
Dayan artık dayan, bitti rüya

Gidiyorum buralardan... dönüyorum durmadan...
Seviyorum sormadan
Dayan artık dayan

Gidiyorum buralardan, dönüyorum durmadan
Uyan artık uyan, bitti rüya
Seviyorum sormadan, öpüyorum kasmadan
Dayan artık dayan, bitti rüya

manga

[YT]TJHmQvFNydA[/YT]
 


jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
Bir köprüden geçiyorum
Mutlu gibiyim sanki
Geride bir kent bıraktım bir de sevgili
Rüya mı bu, gerçek mi inan anlamıyorum
Bu şehir beni içine çekiyor
Kendimi alamıyorum
:spr

bu kısım bana çok uyuyor
 
<<MadMadness>>

<<MadMadness>>

Üye
bir bu şarkı birde dursun zaman harika ! :spr
 
tornado19

tornado19

Üye
eline sağlık gusel olmus manga
 
POWER

POWER

Üye
Güzel bi şarkı beğendim doğrusu
 

patlak

Üye
eyw.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt