Bitti paket , başladı okullar.:(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Bitti paket , başladı okullar.:(
Arkadaşlar internet paketim 5 dk sonra bitiyor.Artık belki ayda 1 felan uğrarım.Herkese okulunda başarılar
 

15097

Üye
Sanada başarılar artık bende çok sık giremeyeceğim foruma
 

ByKatre

Üye
Görüşürüz Benim De Okullar Başladıktan 2 Gün Sonra Bitiyor
 
benimki okullar açıldıktan 5 gün sonra onun için rahatım
 

Emip

Üye
pc hayatı bitiyor
 
Yapmayin Arkadaslar Ya .. Okuldan Bu Kadar cekinmeyin ..

Dusunsenize, Okula Gitmeseydiniz Simdiye Kadar .. Burda Yazilanlari Bile Okuyamayacaktinizz ..

Dua Edin Bence Okudugunuza ..
 

15097

Üye
Yapmayin Arkadaslar Ya .. Okuldan Bu Kadar cekinmeyin ..

Dusunsenize, Okula Gitmeseydiniz Simdiye Kadar .. Burda Yazilanlari Bile Okuyamayacaktinizz ..

Dua Edin Bence Okudugunuza ..
Aslında haklısın Ama çok yükleniyorlar bize
 
başarılar arkadaşlar hepinize. okulunuza gidinn gitmemezlik yapmayın kaçmayın sakın okuldan
 
Tepkiler: 35 TC 1923

Aslında haklısın Ama çok yükleniyorlar bize

Turkiye'de Mi .?

6 Saat Ders Isleniyor Bildigim Kadariyla Turkiye'de ..

Ben Burda Saat 8'de Okula Gidip Aksam 7'de Cikiyorum ..

Ve Sadece 2 Saat Mola Var .. Her Ders 2 Saat Suruyor .. 2 Saat Bir Dersi Tek Isliyoruz ..

Dusunun Artik .. KEske Turkiye'de Okusam Benn ..
 
 

Oğuzhan

Üye

6 saatten fazla artırdılar ders saatlerini
 
Valla bn dun yaptim paket okulda bile maxide olcam

- - - Eklendi - - -

Sabah 9 aksam 5


- - - Eklendi - - -

Sabah 9 aksam 5
 

15097

Üye
Hayır 6 saat değil daha fazla.Peki sen kaç ders işliyorsun?
 

Laat het gemak van Allah broeder (hollandaada olduğun için flemenkçeye çevirdim google çok güzel çevirdiyse türkçesi: "Allah kolaylık versin kardeşim")
 
Laat het gemak van Allah broeder (hollandaada olduğun için flemenkçeye çevirdim google çok güzel çevirdiyse türkçesi: "Allah kolaylık versin kardeşim")

Ben Hollanda Degil .. Belcika'dayim .. Ama Fark Yok Iki Ulke Arasinda ..

Gooqle Translate Her Zamanki gibi Yanlis Cevirmis .. Allah'a Birak Olmus .. Ama Buda Guzel Bir Dua ..

Tesekkurler ..

Ben Burda 9 Saat Ders Goruyorum Valla Gundee ..
 

nasi dayanıyon hayret :O
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...