MAERKEK
Admin
-
Konu Sahibi
-
Çok tehlikeli ciddi kazaya sebebiyet verebilir.İlerleyen zamanlarda bisikletimi 12-13 yaşında olmanın ilerleyen yıllarda karşıya çıkardığı bir problemle karşılaştım. Kısa sele borusunu yüksekte ne kullanırsanız ne olur ? Videosunda bunu anlatmıştım .
Çözümüyse 40 cm uzunlukta 25.4 mm çapında yeni bir sele borusu almakta buldum.
Uzun sele borusu mu ?Çok tehlikeli ciddi kazaya sebebiyet verebilir.
Kırıklan parça, ayrıca selenin çok yükselmeside kazaya sebep olabilir, dikkatli olun...Uzun sele borusu mu ?
Kırılan parçayı kaynak yaptırdım, borunun yükselmesi tekrar kırılmayı önleyecek. Yüksekte kullanmak hem çevreyi daha iyi görmene hem de kontrolün artmasına , ani hızlanma gereken durumlarda kolaylık sağlaması açısından iyidir. Çoğu arabanın cam hizası yüksekliğinde sürüyorumKırıklan parça, ayrıca selenin çok yükselmeside kazaya sebep olabilir, dikkatli olun...
Çin malı aynakol , bilyalı orta göbek , shimano vites aktarıcı , vites kolu . V fren seti en ucuzundan yeter de artar bile. Jantlar shunfeng göbek tek kat aliminyum olacak.Ben de apgıreyt olmasa da bir bisikleti adam etme ile ilgili bir konu açacağım.
Genelde standart oluyor.Kesinlikle arka dişlileri Shimano kullanmak lazım. Bu dişlilerde vites oranları özel olarak hesaplandığı için bisikleti kullanmak ve hızlandırmak çok daha kolay oluyor.
Benim aldığım şimdiki 11-28T , dün her zaman ön iki 2 arka 1 de çıktığım yokuşu çıkamadım. Ön 1 arka 2 de çıktımEkli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bende böyle birşey var. Shimano marka. Yokuşları çok kolay çıkıyor.
Kesinlikle değmez. Bunu ayakta tut yeter. para harcamaya başlarsan bitmez masrafı. Daha iyilerini iste. Bende ki hastalık . 13 yaşından beri biniyorum. Uzun yol gitmişliğim var. Aklın varsa buna para harcama.Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Mesaj birleştirildi:
26 jant. Toplamaya değer mi?
Daha iyilerini isteyemem. Neyse. Şu anlık gidiyor ya yeter.Kesinlikle değmez. Bunu ayakta tut yeter. para harcamaya başlarsan bitmez masrafı. Daha iyilerini iste. Bende ki hastalık . 13 yaşından beri biniyorum. Uzun yol gitmişliğim var. Aklın varsa buna para harcama.
Bir şey yapmak , almak istersen şimdiden hedefine koyarsın. Olması için çabalarsın .Daha iyilerini isteyemem. Neyse. Şu anlık gidiyor ya yeter.
Hocam sistem güzel. Evet gidişi bir miktar iyileştirir lakin , bisikletlinin düşmanı ağırlık ve rüzgardır. Bu sistemle ağırlık ekliyorsun , sürekli dik pozisyonda gideceksin kocaman bir direk mevcut . Rüzgara karşı aerodinamik pozisyon alamıyorsun.Bu sistemler hakkında da vaktiniz olursa görüşlerinizi almak isteriz
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınızMedyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
2 bacak, 2 el ile 4x4 gibi çekişi var
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?