Birkaç s60 oyunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Birkaç s60 oyunu
kart okuyucu olanlar için ideal.
hafıza kartınızın içine kaydedin...


The Sims Bustin'Out (6600'da çalışmıyor)(size=15 mb)


Şifre:Bilgehan_1991®
***


Civilization (6600 da çalışmıyor)(size=12.7 mb)


Şifre:Bilgehan_1991®
***


Stormbasic_TechWars (6600 da çalışıyor)(size=1.21 mb)


Şifre:Bilgehan_1991®
***


X-men Legens 2 (6600'da Renk Sorunu)(size=26.7 mb)


Şifre:Bilgehan_1991®
***


Shawnes.Hockey.Rage.2005.3D (6600 da çalışıyor)(size=3 mb)


Şifre:Bilgehan_1991®
***


Bomber Man (6600'da Çalışıyor)(size=13.9 mb)


Şifre:Bilgehan_1991®
***


Call Of Duty (6600'da Çalışıyor)(size=28.4 mb)


Şifre:Bilgehan_1991®
***

The One fll (6600'da Çalışıyor)(size=26.2 mb)


Şifre:Bilgehan_1991®
***


***Asphalt Urban GT (6600 da çalışıyor)(size=9.44 mb)


Şifre:Bilgehan_1991®
 
Tepkiler: serkan45-45, go95, martinezsentez ve 1 kişi daha

Whispeя

Üye
saol ama konunu ismi yanlış
 

eroyeren

Üye
Teşekkürler İyi Paylaşımlar!
 
paylaşım için teşekkürler
 

umut0628

Üye
cok güzel oyunar arkadaşlar soolun
 

Silinen Üye 392151

Kapalı Hesap
hafıza kartının içine kaydettikten sonra telefonda hangi klasörün içine gidicek ??
 

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
Shawnes.Hockey.Rage.2005.3D
Stormbasic_TechWars
"Nothing found. It is really deleted. Sorry."

Linkler kırık galiba
 

Silinen Üye 392151

Kapalı Hesap
Hafıza kartının içine kaydettikten sonra telefonda hangi klasörün içine gidicek ?? Ben bilmiyom bana yardım edin.
 
    Konu Sahibi
yok kardeşim linkler sağlam
 

kmalagan

Üye
Teşekkürler emeğine sağlık
 

Silinen Üye 392151

Kapalı Hesap
hafıza kartına kaydettikten sonra telefondan hangi klasörün içinden çalıştırcaz oyunu ??
 
yok böyle bi site yav . Saol dostum eline saglık
 
bunlar silinmiş bilginize
ilgilenen yok mi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...