sermus88 Üye bebe_ruhi' Alıntı: oyle birini tanisamki bana herseyi unuttursa, asik etse kendine beni. hem de delicesine [/QUOTE ] Öle deme ya karşılık göremezsen... Genişletmek için tıkla ...
bebe_ruhi' Alıntı: oyle birini tanisamki bana herseyi unuttursa, asik etse kendine beni. hem de delicesine [/QUOTE ] Öle deme ya karşılık göremezsen... Genişletmek için tıkla ...
SHS Üye Konu Sahibi -Seveceksen, yalnız kaldığında aklına geleni değil, hiç aklından çıkmayanı seveceksin. *Can Yücel*
SHS Üye Konu Sahibi -Hayat, kurban değil suçlu olmak için verilen bir mücadeledir. *Bertrand Russell*
SHS Üye Konu Sahibi İyi kararlar tecrübeden kaynaklanır. Tecrübeler ise kötü kararlardan... *Barry LePatner*
SHS Üye Konu Sahibi xinanux' Alıntı: : Genişletmek için tıkla ... mrtcn307' Alıntı: hepsi de süper eline sağlık Genişletmek için tıkla ... Astrosman' Alıntı: Klavyene sağlık metin abi. Genişletmek için tıkla ... eyvallah
xinanux' Alıntı: : Genişletmek için tıkla ... mrtcn307' Alıntı: hepsi de süper eline sağlık Genişletmek için tıkla ... Astrosman' Alıntı: Klavyene sağlık metin abi. Genişletmek için tıkla ... eyvallah
CarpeDiemm19o5 Üye # ~ Değmesin Gözlerine Keder Acırsa yüreğin Biterim ben sende diye.. Mutlulukları bağladım Dilek tuttuğum yüreğine..
# ~ Değmesin Gözlerine Keder Acırsa yüreğin Biterim ben sende diye.. Mutlulukları bağladım Dilek tuttuğum yüreğine..
CarpeDiemm19o5 Üye [h=6]DiyorLarki; Niye SevgiLi yapmıyorsun, SevgiLi yapmak Çokmu Zor. . Yok saDeCe 2 dakikaLık iş, ama seveni ßuLmak ÖmürLük iş. Diyorlar ki ; çık GönüL eĞLendir. . O Da ßizde Yok, çünkü; Kimsenin GururuyLa Oynayacak Kadar Düşmedik[/h]
[h=6]DiyorLarki; Niye SevgiLi yapmıyorsun, SevgiLi yapmak Çokmu Zor. . Yok saDeCe 2 dakikaLık iş, ama seveni ßuLmak ÖmürLük iş. Diyorlar ki ; çık GönüL eĞLendir. . O Da ßizde Yok, çünkü; Kimsenin GururuyLa Oynayacak Kadar Düşmedik[/h]