mertcan01
Üye
-
Konu Sahibi
-
rom atmak imei uçurmaz diye biliyorum
bilen birisi yardımcı olacaktır
Tesekkur ederim kardesim. Ama iste akilda oturmyana ve bilmedigim o kadar cok sey varki. Ama bu yazilarla cozemiyorum.
hem bu telefona güncelleme yok mu neden rom atasın ki?
Gunceleme var suan 4.1.2 de ama artik zaten guncelemede yapamicakmisim..imei atili die.
Bide ne bilim herkes rom root kernel diyince sanki bende eksiklik varmis gibi hissettim :-) yoksa yapan iyi yapmis zaten :-)
"Imei atilmis durumda." derken, imei no klonlaması mı yapılmış?
ilyas şu an sen rom kullanmıyon da ne kullanıyonroot : telefonun sahipliğini alma (yani bazı yönetici izni uygulamarı çalıştırmak için gerekli)
rom : tam açıklamasını bilmiyorum ama sanırım androidin o telefonun özelliklerine uygun bir çalışma sergilemesi için ilan bişey
genelde guncellemesi olmayan telefonlar icçin kullanlıyor
kernel : rom versiyonlarına deniyor sanırım
benim bildiklerim bu kadar
ilyas şu an sen rom kullanmıyon da ne kullanıyonsoyle de ben de bende kurayım
senin rootlu mu ya da yapması kolay mı almayı düşünüyorum da
yanlış isem düzeltin dedim
doğru haklısn stock ve custum diye ayırmayi unuttum
odin ile atınca gitmiyor imei bildiğim kadarıyla cwm yle atıcaksanda orda efsye dokunmaması için ayarlar var ama bunları yapmadan önce önlem olsun diyede efs klasörünün yedeğini almanın faydası var iyi forumlar
ben biraz araştırayım dediklerimi kendi telimde deniyim bendede var öyle bi sorun sonra pmden numaranı verirsin ararım seni dediklerimi yaparsınKardesim allah razi olsun bilgin ve paylasimin icin. Ama ben çok uzagim bu konulara sıkıntı da buradan kaynaklaniyor daha cok pismem gerekiyor artik takip ettikçe
ben biraz araştırayım dediklerimi kendi telimde deniyim bendede var öyle bi sorun sonra pmden numaranı verirsin ararım seni dediklerimi yaparsın
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?