Birisi allah için yardım etsin

    Konu Sahibi
Birisi allah için yardım etsin
Arkadaslar aylardir forum u takip ediyorum. Konulara cok uzagim. Tum konulari okuyorum ama anlamadigim anlayamadigim birseyler oluyor. Okuyarakta anlamiyorum. Telefonum note 2. Imei atilmis durumda. Sanirim rootlu ama.aklimda bir yigin soru var birisi bana yardim ederse cok memnun olurum. ( yas 27 ) Küçüğüm büyüdüm kim olursa ozelden yada tlf la.

*Telefon imei li supersu var rootlu mu
* rom nasil degistirebilirim imei ucar mi
* hangi romlar nasil gorselleri varmi
*imei oldugu icin guncelleme yapma yollari gibi
 
Tepkiler: UpOneTR

UpOneTR

Üye
rom atmak imei uçurmaz diye biliyorum
bilen birisi yardımcı olacaktır
 

UpOneTR

Üye
hem bu telefona güncelleme yok mu neden rom atasın ki?
 

UpOneTR

Üye
Tesekkur ederim kardesim. Ama iste akilda oturmyana ve bilmedigim o kadar cok sey varki. Ama bu yazilarla cozemiyorum.

hmm doğrudur haklısın
mesela benim telin adnroid surumu 2.3.4 bir surumu rom kernel var ama ben bu işleri bilmediğim için denemiyorum
(daha doğrusu telim bozulursa yaptracak param yok ondan korrkuyorum)

biraz cesaretli olursan o telefona istediğin romu kurarsın burda bir çok kişide sana yardımcı olacaktır.
 
    Konu Sahibi
hem bu telefona güncelleme yok mu neden rom atasın ki?

Gunceleme var suan 4.1.2 de ama artik zaten guncelemede yapamicakmisim..imei atili die.
Bide ne bilim herkes rom root kernel diyince sanki bende eksiklik varmis gibi hissettim :-) yoksa yapan iyi yapmis zaten :-)
 

UpOneTR

Üye
Gunceleme var suan 4.1.2 de ama artik zaten guncelemede yapamicakmisim..imei atili die.
Bide ne bilim herkes rom root kernel diyince sanki bende eksiklik varmis gibi hissettim :-) yoksa yapan iyi yapmis zaten :-)

bence sen o telefonun orjinalliğiyle oynama
o halde çok iyi bir telefon
 
    Konu Sahibi
Belkide denemeyecegim. Ama bu kadar konusuluyor
Ben sunlari ogrenmek istiyorum.
Rootlanan telefonda sunlari yaparsin ama gorsel olarak teknisyen teknikleri ile degil :-)
Yada romlar soyledir ve soyle soyle yapiyor die.
Bazilarinda yedekleme fln diolar benim tlfumda kendi resmim bile yokki neyini yedekleyim bana lazim degil mesela gibi
Yani neler.olur neler olmaz bunlari tam ogrenmek istiyorum
 
Rom atinca imei sonradan atilmis telefonlarda sikinti oluyor diye biliyorum
 
"Imei atilmis durumda." derken, imei no klonlaması mı yapılmış?
 

UpOneTR

Üye
root : telefonun sahipliğini alma (yani bazı yönetici izni uygulamarı çalıştırmak için gerekli)

rom : tam açıklamasını bilmiyorum ama sanırım androidin o telefonun özelliklerine uygun bir çalışma sergilemesi için ilan bişey
genelde guncellemesi olmayan telefonlar icçin kullanlıyor

kernel : rom versiyonlarına deniyor sanırım

benim bildiklerim bu kadar
 
ilyas şu an sen rom kullanmıyon da ne kullanıyon soyle de bende kurayım
 

rubenix

Üye
buyur kardes bn edeyim
 

RawBoy

Üye
odin ile atınca gitmiyor imei bildiğim kadarıyla cwm yle atıcaksanda orda efsye dokunmaması için ayarlar var ama bunları yapmadan önce önlem olsun diyede efs klasörünün yedeğini almanın faydası var iyi forumlar
 
Tepkiler: mertcan01
    Konu Sahibi

Kardesim allah razi olsun bilgin ve paylasimin icin. Ama ben çok uzagim bu konulara sıkıntı da buradan kaynaklaniyor daha cok pismem gerekiyor artik takip ettikçe
 
Tepkiler: RawBoy

RawBoy

Üye
Kardesim allah razi olsun bilgin ve paylasimin icin. Ama ben çok uzagim bu konulara sıkıntı da buradan kaynaklaniyor daha cok pismem gerekiyor artik takip ettikçe
ben biraz araştırayım dediklerimi kendi telimde deniyim bendede var öyle bi sorun sonra pmden numaranı verirsin ararım seni dediklerimi yaparsın
 
    Konu Sahibi
ben biraz araştırayım dediklerimi kendi telimde deniyim bendede var öyle bi sorun sonra pmden numaranı verirsin ararım seni dediklerimi yaparsın

Tamam kardesim tesekkur ederim ilgin ve alakan icin. Ahh onceki cihazim iyiydu 6 ay ne imei attim ne pasaport kaydi catir catir kullandım. Yurt disiydi oda ama garantisi yoktu. Avea yakalamadi kayit bulunamadi diyordu imei...ama bucihaz yurt disi ve garantili 2 haftada kapattilar. Gercek bir soru haline geldi.yarin birgun guncellemede ne yapacam hic bilmiyorum
 

Benzer Konular