Birde Bu Çıktı! (5800)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Birde Bu Çıktı! (5800)
Arkadaşlar geçenlerde hard format attım tele.Her şey normale döndü.Tüm uygulamlarımı yükledim.1 gün sonra fln bir kaç tema yükleyeyim dedim sonuç böle ve klawye fln zor kendine geliyor.Önceki temaları sildim bir tek sound wawes kaldı yine böle.Önceki temalardan veri fln mı kaldı ndn böle burası

 

Dtn

Üye
Tema Efektlerini kapatırsan gözükmez o kutucuk,v51 ile gelen bir bug.
Veya beyaz,açık renkli bir tema kullan,görünmeyecektir.
 
Kullandığın Yazı Tipi Ne Güzelmiş
 
Tepkiler: |mermaids_bite|
Sorunu belirtmiş siz yazı fontuna taktınız kardeşim tekrardan hard format at kurduğun temalardan kırıntılar kalmıştır... bende daha önceden font zoommer ı kurmuştum onu kaldırdım programsız yazı fontu yükledim PIN kodunu sorarken numaralar çıkmıyodu format attım tekrar proframsız yazı fontu yükledim sorunsuz oldu.. sendede tekrar dene hard formatı...
 

Dtn

Üye
Deneme boşuna,sürümün özelliği bu,herkeste böyle.
 
    Konu Sahibi
agalar ilk başta sound wawes vardı sadece orası siyahtı.bir kaç tema yükledim böle oldu.diğer temalardan kalan kırıntılar nerede iştee! Hafıza kartı çıkardım aynı.tel hafızasında bir yerde olmalı.ztn 3 kez format atıom.bu en düzgün formatım.tekrar format atamam.Yazı fontunu beğenenlere teşekkür fontun ismi Bauhaus ben flipfonttan yaptım fontu.forumda mevcut ztn
 
bence önemseme fazla takma yazı fontuna gelince gıcık06 senin kullandığın font uyumlu değilmiş o programsız font yüklemeyle alakalı değil
 

Dtn

Üye
Tema efektlerini kapat da bir bak bakalım? Yalnızca dene,format atmaktan daha kolaydır emin ol.
Çok kalıntı olduğunu düşünmek istiyorsan formatla dur,bu konu kaç kere açıldı,v51 ile gelen bir bug. kabullenin artık şunu
 
tema efektlerinden dolayıdır.kapatınca hiçbir sorun kalmaz.
 

bthn_997

Üye

@10 haklı beyler o beyaz şey efektleri açınca geliyor
menü açıkken menüyü kaydırdığında gidiyor o beyaz çerçeve
 
    Konu Sahibi
Abiler şimdi kapadım düzeldi fakat tema efeksiz de olmazki! Yani orası v51 de geldi dionuz da nie öle bişi yapsınlar ki_?
 
Abiler şimdi kapadım düzeldi fakat tema efeksiz de olmazki! Yani orası v51 de geldi dionuz da nie öle bişi yapsınlar ki_?

ben bayadır efektsiz kullanıyorum,çok hızlandı telefon.bizim arkadaş efektler açık kullanıyor,tarayıcıyı bi açtım telefon dondu kaldı...
 

PureFood

Üye
Abiler şimdi kapadım düzeldi fakat tema efeksiz de olmazki! Yani orası v51 de geldi dionuz da nie öle bişi yapsınlar ki_?

Hata işte adı üstünde olabilir yani.
Olur, bal gibi olur telefonun da hızlanıyor.
 
    Konu Sahibi
Hacı biraz da görsellik yani bnm tel sound waves'de ztn hızlı
 

Dtn

Üye
Ben nokia white diye bir tema kullanıyorum,beyaz olduğundan hem güzel görünüyor,hem de efektler açık ama o kutucuk belli olmuyor. öneririm ama efektsiz daha hızlı tabii,alışırsın bir süre sonra ona da
 
    Konu Sahibi
Link verseydin aga.Bulamadım ki ben onu
 
genç cfw kur kurtul bole hatalardan
 
    Konu Sahibi
Bende cfw kurmayı düşünüyorum da pc hata verior.Bir arkin pc'sinde yapacağım.Bir sorum olacak.cfw atarken tel kapandı atamadım yani yarıda kesilince fln hiç açılmıo ya.Granti dışı mı kalır yoksa telde cfw kuruluyken tele bişi olursa mı garanti dışı kalıo
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...